Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

9.2.2011 21:02

joo koitan ottaa parempaa laatua mutta tuo kamera on mitä on :D.. ja noista vilkuista en oikein vielä tiedä.. omaan silmään näyttäs tossa ihan hyvältä ku laittaa jonku levyn siihen taustaan että ei näy läpi tai jotain ..

9.2.2011 21:11

hyvältä näyttää seurataan niiku tähäkin asti

17.2.2011 16:46

okei edistystä tapahtu tänään vaikkaki pientä sellasta

sain katteet ja t-palan vietyä huoltamolle

eli nitro ens viikola kotiin <3 :D ei täs olla ku koko talvi oltu erossa osia odotellen :D

kuvaa siis tulossa ;)

17.2.2011 18:59

ja vielä lisää :D .. oon ajatellu laittaa ton vakiomittaiston jotenki tohon "jalkakatteeseen" kiinni :D .. joko sellasella rosterilevyllä tai kuiduttamalla se mittarinkate jotenki siihen :D

ku siinä on ne bensan ja lämmön mittarit ja ei viittis maksaa mitää hirveitä summia mistää stagen mittareista esim :)..

eli täs olis pari kuvaa ideoista.. :D muokkaukset on huonoja ja tosessa kvassa siis ei ole minun roxi. poistan sen jos tarve vaatii..

eli kiduttamalla jotenki tähän malliin:
Kuva

tai sitte sellasella kiillotetulla rosteri levy / jollai patentilla tälleen:
Kuva

(muokkaukset on tosi huonoja mutta idean varmaan tajusitte! :lol: )

17.2.2011 19:07

itekki meinasin laittaa mutta päädyin siihen että en laita koska
jos unohdan kattoo bensan tai öljyn nii sitten ei voi mtn

17.2.2011 19:28

Eipä mopossa noita mittareita sen kummemmin tarvi, itekkin ajelin melkein koko mopoiän ilman mittareita, ainoa mittari minkä ite koin tarpeelliseks oli veden lämpömittari. :)

17.2.2011 19:35

Kiduttamalla meinaisit tehä? :D.. Ei mitään mittareita, pilaa ton ohjaamon yksinkertaisuuden. Muutenkin suhkot turhia.. Niitä tarvikun katsastukseen.

17.2.2011 19:42

joo kiduttamalla hupsista :lol: .. joo no pitää vielä mallailla ku saa tuon kotio että miltä se oikeen näyttäis jossain tossa alhaalla sillee että ei näy sivulle ku se kate tulee siit sivulta siihe etee..

toisaalta onki aika turha, muttaku siinä olis lämpömttari ja toi on tykänny vähä käydä kuumana joskus.. näkee sitte ku on aikaa värkätä ja pihalla lämmin ku ei oo lämmintä tallia :D

(ja se lämpimän tallipaikan puute tätä projektia tuppaa vähä hidastamaan.. :) )

17.2.2011 20:07

Biltemasta haet vedenlämpö-mittarin? Mulla oli aikasemmassa nitrossa sellainen upotettuna siihen akkukotelon kanteen, yksinkertainen ja siisti ratkaisu. ;)

18.2.2011 20:43

Ja saattaa olla aika paljolti jalkojen eesä ku ei oo mikää iso tuo roxin ohjaamo. Pistä siihen etukatteen kolmio katteeseen kuidula se mittarin kate ja mittari siihen? :)

19.2.2011 10:23

Laita mittaristo penkin alle? :) sielt voit ain kattoo bensa ja öljytilanteen

19.2.2011 12:01

sitä mietin itekki :Dmutta ei näkyis ajossa :D.. kattelin netistä vähä noita projektitopikkeja ja joku oli toteuttanu sen nii et laittanu akkukotelon kanteen.. nii ajattelin itekki et vois kattoo mahtuuko se koko mittaristo sinne.. viimenen vaihtoehto onki sitte se penkin alle laitto..

19.2.2011 12:03

aikas hyvä idea toi et penkin alle laittaa kas kun en itse keksiny :D

19.2.2011 12:04

temeee. kirjoitti:Ja saattaa olla aika paljolti jalkojen eesä ku ei oo mikää iso tuo roxin ohjaamo. Pistä siihen etukatteen kolmio katteeseen kuidula se mittarin kate ja mittari siihen? :)


nii ja en viitti heti ainakaa muokkailla niitä uusia katteite :D.. näkee sitte mitä niille vanhoille vähä rikkinäisille tekee...

nii ja rupesin miettimään eilen että ku mulla on yks vanha rikknäinen etuloksu.. nii teen siitä varmaanki huggerin jos sen sais jotenki järkevästi :D.

19.2.2011 15:37

Älä nyt hyvä mies koko mittaria akkukotelon kanteen laita. :roll: Mietis vähän, että näyttääkö edes törkeältä. :D