Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝jarrulevy ja kysymys!

1.2.2012 20:28

Heivaan motottilaiset !

edistystä on tapahtunu, mutta kuvia ei tähän hätään oo, ne myöhemmin...

huomasin siinä ohimennen että roxin variaattorinkoppa/ vesipumpunkoppa oli kiillotettu joskus, etin sitte hyllystä metal polishia ja rupesin putsailemaan, ja kyllä niistä jo peilikuvansa näkee :d
olisko kenelläkää mitää vinkkejä, että miten sais putsattua sen lopunki ruosteen tapasen tai semmosen lian siitä kunnolla ? ja ku en mitää oo ikinä kiillottanu, nii pitäiskö mun joku kangaslaikka rälläkkään? tai johonki hommata.. ?

ja sitte poistin siitä etujarrulevy adapterista sen eloksoinnin ja maalasin kiiltävän mustaksi kuten pumputkin on..

tanko sai stickerbombit päälleen

soitin pulverimaalaamoon, ja hintaa sanoivat 70-80 e hiekkapuhalluksen kanssa vanteista, vesipumpusta, käynnistyspolkimesta ja jostaki muista pikkuosista.. olisko paha hinta ? ku se paikka olis täs 5km päässä kotoaki nii helppo olis sine viedä.. kiiltävän mustaa siis saamassa osat päälleen...

apuja kiillotuksen kans ! :D :seko:

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kiillotus ja maalaus

1.2.2012 20:53

Laita mulle yv:tä illan aikana nii laitan tarkat ohjeet miten saat tollasen pinnan ku mulla detsin osissa ;) Ei oo pahan hintanen ollenkaan pulverimaalaus vie ihmeessä sinne osat,ainakin kestävää pintaa tulee 8)

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kiillotus ja maalaus

1.2.2012 21:09

juu osat lähtee sinne heti kun saan rahaa! elikkä vanteetkin saavat stickerbomb käsittelyn pulverin jälkeen..

joten tukekaa projektia ja ostakaa osaa, mutaki löytyy kun ilmoituksen osat ! saa kysyä! : http://www.motot.net/talli/osat/id32477/

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kiillotus ja maalaus

9.2.2012 14:36

noniin kiillotus kamat haettu motonetistä, mutta ei vielä otettu käyttöön :).. easyn tilaus tuli tänään! ja siitä kuvaa myöhemmin :).

osia on osteltu tuolta ilmoituksesta sen verran pian , että lähtee vanteet pulveriin :).

ja kuvia illalla !

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kiillotus ja maalaus

9.2.2012 19:34

juu ja sitte ne mun lupaamat kuvat :)

ohjaamon mallailua, en oo vielä varma revinkö tarrat tangosta pois ja maalaan mustaksi..?
Kuva

uus etuvalo, erilanen ainaki :D ensit tiiä miten sopii, aina voi laittaa tämän nitroon ja ottaa nitrosta roxiin
Kuva

osia, imukaula ja alipainehana jälkitilauksessa..
Kuva

YAMAHA- tarrat siis dmp alakatteeseen sillain ku vakiossa yleensä on..

ja pieni kysymys, mikä helvetti tuo pienempi tiiviste yrittää olla ku en sitä todellakaa tilannu :d, oli paketis kaupanpäällisinä ::D

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 19:36

Ilmanputsarin muotoinen muttei taida olla. Taitaa olla perän ?

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 20:04

Taitaa olla perävälien "kopan" tiiviste :) Ja tuo tanko näyttää hyvältä ;)

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 20:05

Jätä tanko tuollaiseksi ! omasta mielestä ainakin pirun siisti ;)

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 20:15

juu no kai se pitää sinne samalla uusia :D, ja peräöljyt vaihtaa.. juu kai tuo tanko tuollaiseksi jää :)

ja viikonloppuna mahdollisesti kiillotushommia, joten kuvaa tulossa myöhemmin :)

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 21:21

Kai laitat tankoon lakan päälle? meinaa kun kerran lentää vettä niin tarrat sanoo heippa, kokemusta on,

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 21:27

joo siis tottakai kaikissa tarroitetuissa osissa on lakka päällä!

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 21:45

Tykkään tosta tangosta 8)

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 21:49

Samaa mieltä edellisen kanssa paljolti ;) Tanko on jotakin todella germasta 8) 8o

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 23:28

Saanko kysyä että montako stickerbomb kirjaa oot tähä oikee kuluttanu? :D
Et sitte muute mihinää tapaukses revi nuata tarroja pois tuasta tangosta!

Re: ╝Rox goes stickergreenbomb jaguar ╝kuvaa ja kysymys s.15

9.2.2012 23:41

no mulla ei oo ku yks 1 ja 2 osa :) ja molemmista menny aika paljo.. toki varmaan puolet tarroista jota oon tuohon lätkiny, nii ei oo niistä kirjoista..

ja kiitos vaan palautteesta, kait tuo tanko sitte jää noin ! :D