Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

28.12.2010 21:37

Kyllähän tuohon alustaan saisi rahaa palamaan vielä sen vajaan tontun :)
Mut eipä ole tällä hetkellä intressejä ostaa mitään noita, kun tarvisi sitä rahaa jäädä kun armeija odottaa.

22.1.2011 13:21

Miten tän kohtalo nyt menee? Eikös Vilberg ole armeijassa? Meinaatteko tätä sitten lomilla rakennella lainkaan vai siirtyykö koko projekti armeijan ajaksi?

22.1.2011 14:05

ch-poika kirjoitti:Miten tän kohtalo nyt menee? Eikös Vilberg ole armeijassa? Meinaatteko tätä sitten lomilla rakennella lainkaan vai siirtyykö koko projekti armeijan ajaksi?


Juu vilberggi o armeijjas :). Jos katteet sais jostain hommattua niin sitten mää voisisin niitä alkaa muokkaamaan kun vilberggi o siel armys :). Eli KOKO kate sarjaa tarjoomaan ;) .

22.1.2011 14:28

Itse olen todennäköisesti hilpeässä humala tilassa melkein aina kun päästään lomille, eli en kerkeä itse tekemään skobolle mitään :) mutta juu niitä katteita saa ehdotella ja sitten myös kieslerin läski vannetta, koska siitä ruotsi pojasta ei ole enää kuulunut mitään...

-vilberggi kuittaa

22.1.2011 18:04

Kyllä on, jos hyvin käy nii kiekko on teillä ens viikon loppupuoliskolla :seko: . Laitan lisätietoja yv:nä.

22.1.2011 18:07

Täältä löytys alempaa etukatetta, yv:tä tulemaan nii katellaa hinta kohilleen! ;)

24.1.2011 9:58

Nätti skopa on! :) Mistä ootte muuten vesipumpun hommannu?

24.1.2011 10:04

Paikallisesta varaosa liikkeesta.

14.2.2011 17:05

uudessa yamaha neos:issa ainaki on vedetty noi pykälät noihin vanteisiin et luulis kestävän. :P

http://www.metropolismotorcycles.com/im ... 326650.jpg

14.2.2011 17:13

Samoin esim uudessa SpeedFightissä (3)

8.3.2011 17:28

Veikkaan että noitten vanteet on vähän jykevämpää tavaraa mitä roksin :).


Noo mutta tänään tein vesipumpulle kiinnitys/kiristyspannan tai miksi tota vois sanoo :D.

Täytyy Viilata ja hioda kunnolla kun kerkee. Ja pultti vaihtuu.

Kuva

Ja tosta rinkulasta hitsaan kiinnikkeet runkoon.

Tänään ehkä vielä vähän mallailu kuvia? ehkää :)

8.3.2011 17:57

aika tukeva kiinnike, mutta eipähän tipu

8.3.2011 18:15

Kääntä kirjoitti:aika tukeva kiinnike, mutta eipähän tipu


Ohan toi nyt komiampi mitä reikänauha viritykset mitä näkee :). Ja ei ainakaan tipu jos sattuu saamaan kesällä hurjaa kyytiä :D

8.3.2011 18:53

meinasin että oliskohan esim 3mm RST levystä pumpun ympäri väännetty soiro ajanu saman asian ;) mutta tehty mikä tehty ja hyvä näköjään tuli :)

9.3.2011 15:14

Kääntä kirjoitti:meinasin että oliskohan esim 3mm RST levystä pumpun ympäri väännetty soiro ajanu saman asian ;) mutta tehty mikä tehty ja hyvä näköjään tuli :)


Noo mun mielestä tämä toteutus on hienompi :).

Kuva

Tämmöstä tänään. Millin pidemmät holkit, kun vanhoilla otti levy kiinni satulaan ilman prikkoja. Noo ohan se paremman näköinen kun on samaa pötköä noi :D