Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

22.3.2010 23:38

Uijjui ku nättiää!! 8)

23.3.2010 0:03

Nams ;p ! Tästä tulee kyllä jotain niin nättiä ;)

23.3.2010 0:51

tackk 8)

Joo toivottavasti näpsäkkä pärrä tulis :D

23.3.2010 1:50

Tässä siis mahdollista väritystä:

Kuva

Takakatteen maalauskuvio tuli ihan ex tempore mieleen, ei lopullinen mutta jotain pientä siihen vois punaisella keksiä 8)

E: Miltei vakio:

Kuva
Viimeksi muokannut jerepe päivämäärä 23.3.2010 9:32, muokattu yhteensä 1 kerran

23.3.2010 4:02

Jos tuomonen tulossa lopputulokseksi ni hattua nostan :P Älyttömän komee tulossa (y)

23.3.2010 8:37

tämän jälkeen pakko sanoa että moposta kuin moposta saa hienon! :D

23.3.2010 10:29

Perä näyttää todella hyvältä. Hyvä, että jätit sen tommoseksi. Toi väritys vois olla kanssa komee ja massasta poikkeava, kuten koko vehje. ;) Hyvää työtä!

23.3.2010 15:57

Kiitos kaikille :)

Pikkusen muistuttaa roksin vakiomaalaustyyliä mutta sehän ei haittaa ku ei samanlainen ole 8)

23.3.2010 16:37

Shatter kirjoitti:tämän jälkeen pakko sanoa että moposta kuin moposta saa hienon! :D

Itekki oon aatellu että fudesta ei saa hienoa tekemälläkään mutta tämä fude näyttää jo tässä vaiheessa tosi nätiltä ;)

23.3.2010 16:42

Maley kirjoitti:
Shatter kirjoitti:tämän jälkeen pakko sanoa että moposta kuin moposta saa hienon! :D

Itekki oon aatellu että fudesta ei saa hienoa tekemälläkään mutta tämä fude näyttää jo tässä vaiheessa tosi nätiltä ;)


Kiitti :D ootko miitteihin tulossa kesällä? Nii jos sitä tuon sais valmiiksi/siistiksi nii siellähä sitte näkis :D

23.3.2010 16:43

Joo tottakai oon, jeps siellä jos sitte näkis tämän =)

23.3.2010 17:42

Tautisen hieno. täydet kymmen pistettä saisit multa :D

23.3.2010 20:17

Maley kirjoitti:Joo tottakai oon, jeps siellä jos sitte näkis tämän =)


Kyllää :)

<salmiakki> kirjoitti:Tautisen hieno. täydet kymmen pistettä saisit multa :D


Joo kiitos :) Jospa sitä tuon sais valmiiksi :seko:
Nyt pitäs välihionta takakatteelle tehdä ja maalailla loput kerrokset. Sen jälkeen hitsata penkin kiinnike runkoon kiinni. Ja sitte luultavasti alakatteiden kimppuun. Damn, ne teettää työtä ja päänvaivaa :s Miten ootte tehny omiin itsetehtyihin/toisen mopon katteisiin kiinnikkeet? :nörtti:

23.3.2010 21:48

lunin jälkee toka joka tekee oikeest rumasta hienon... nostan hattua ja paljo! viel ku piet tojn värityksen kahessa värissä korkeintaa kolmantena joitakin pieniä eleksoituja osia ja kromia siellä täällä. Dam i love this bike :)

23.3.2010 23:16

Ompas helevetin komia laitos!

Kiinnikkeet on lasikuitukatteiden ehdottomasti vittumaisin osa. Laiskat leikkaa jostain vanhoista katteista kiinnikkeet irti ja kuiduttaa ne uusiin kiinni. Jos itse haluaa tehdä esimerkiksi kolome kiinnikettä, niin teippaa vaikka kolome samankokoista hylsyä pakkausteipillä ja sitten vaan kuitua päälle. Sitten kun on kiinnikkeet tehty niin pitää arpoa katteesta kohta johon poraat reiän/kiinnityskohdan kiinnikkeelle. Jos kiinnityskohta osuu nappiin, niin sitten kuidulla kiinnike katteeseen kiinni ja sen jälkeen alkaa armoton hiominen ja hinkkaus jos hyvän meinaat saada. Aina ei meinaa kiinikkeet osua kohdilleen, mutta tarpeeks monta kertaa kun yrittää niin aina tuloo yks hyvä ;)

Montakohan kertaa tuli mainittua sana "kiinnike" :lol: