Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

22.9.2010 9:17

Monkibomber93 kirjoitti:Siis mitä? Onko tää Fude?

Vau...

Helbosti :)

Veli-Vihannes kirjoitti:Kuinka pitkä muuten olet ja mahdutko kuinka hyvin ajamaan Fudella? Itse muistan ainakin Solifer-skobojen ahtaat jalkatilat vähän liiankin hyvin. Silloin kun edellä mainitulla laitteella ajoin, taisin olla jopa alle 180cm pitkä. Nyt taulussa 189cm enkä usko että samaisen Sollen kuskiksi mahtuisin kovin mukavasti. :)

175 suunnilleen oon. Kyllähän tuo vähä pikkune on :) Pikkuveli 15v sen sijaa aika paljon lyhyempi ja sille vielä iha ok :D Sehän tuolla enimmäksee tulee ajelemaan.

26.9.2010 14:09

Jeees. Kohta lähetään hakemaan oulusta Pösön Ludix blaster RS12. Kuva
Elikkä Jake`:n viritetty ja kevennetty pösö kikkailupeliksi kaverin kans puoleksi. Ostan oman osuuden pois alkutalvesta, sekä suunnitelmissa on ehkä tekniikan siirto fudeen tästä viilatusta ja vihaisesta vehkeestä ;)

Tiedoksi sit että kyllä kiihtyy, keulii, polttaa kumia ja kulkee 100+ 8)

26.9.2010 14:23

Lienee sama peli mistä tutkattiin eräässä miitissä kolminumeroinen lukema jos en nyt aivan väärin muista? Eikö tuo ole 50cc tekniikalla ja itse muokattu putki yms.?

26.9.2010 14:23

Vai että 100+km/h Sportti tekniikalla :lol:

26.9.2010 14:45

Multiviri kirjoitti:Lienee sama peli mistä tutkattiin eräässä miitissä kolminumeroinen lukema jos en nyt aivan väärin muista? Eikö tuo ole 50cc tekniikalla ja itse muokattu putki yms.?


Joo näin itsekkin muistelin :D Ja senkin muistan kun bauhaussilla mondeo otti tämän ludixin kiinni ja jututti omistajaansa ;) Ja voin sanoa että tämä muute sitte kiihtyy :P

26.9.2010 14:58

Tulee gps lukemia kunha ehtii. Radalla on menny lisäks 250cc supermoton mittarii 102km/h ja suora loppu kesken :) On vieny evo2 viritteistä skootteria radalla. Tankki täynnä 43kg, joten se tekee paljon. Putki on next-r:stä ja laserin putkesta tehty. 17.5mm dellorto ja 50cc malossi sport, viilattu. 8)

Videoo tulee ;)

26.9.2010 15:06

Jotain tuollaisia speksejä muistelin mitä Jerepe luetteli, äänet olivat varsin mukavat kun poliisien testatessa äänenvaimennin irtosi :D

26.9.2010 15:14

jaahas vai ratapelin oot ostanu ;) jos iinattii joku kerta ajamaan 8)

26.9.2010 18:08

Ai herra mun jeekara. :eek: Paljonko sä tosta loppujen maksoit, sillä eikös toi ole aika pitkään ollut myynnissä ja silleen, mutta saattas toi Fudekin olla aika tykki tommosella tekniikalla.

26.9.2010 18:46

Onha tuo vissii ollu myynnissä aika kauan. Piti käydä hakemassa pois, hintaa en tarkkaa sano mutta _paljon_ edullisemmalla hinnalla lähti mitä pyynti ollu. Tuttuja ollaan. Alle osien hinnalla helposti. ;)

26.9.2010 18:51

jerepe kirjoitti:On vieny evo2 viritteistä skootteria radalla.


Ei ole toi EVO2 vehe säätöjä nähnytkään, jos kerta 50cc sportille jäi. :roll:

26.9.2010 19:01

Naichou kirjoitti:Ei ole toi EVO2 vehe säätöjä nähnytkään, jos kerta 50cc sportille jäi. :roll:

Et ole tätä 50cc sporttia nähnytkään ;)

26.9.2010 19:12

Ei tarvitse nähdä, sen tietää jo vähän tyhmempikin että 70cc high-end peli vie 50cc sporttia jossa on itse tuollaisista palasista hitsailtu pakoputki. Esimerkiksi jo alkukäyrä on ihan eri luokkaa tehokkaissa putkissa kuin Laserissa/Next-r:ssä.

Tämä keskustelu ei ole tarkoitettu tekniikasta kiistelemiseen, joten siirrytäänpä kommentoimaan ja seuraamaan Fuden valmistumista.

26.9.2010 21:02

Jepa! Jere tuli ja vei Ludixin..

Ennen ku tulee isompaa härdelliä, nii tällä tosiaan vietiin radalla tuttavan Italjetin Dragster skodea, missä on Polinin EVO-2 tekniikka.. Säädöistä ja kuskien tasoeroista en sitten sano mitään.. Lujaa mentiin ja täts it.

3.10.2010 17:12

Pikanen päivitys siitä, että miltä näyttäs tuo kone noiden katteiden alla. Ja tosihan se on, oisha se nätti ku ois tollane vähä läskimpi kumi alla ;) Ja sit pari tallikaverikuvaa 8)

Sit galleriassa on pösöstä lisää kuvia jos jotakuta kiinnostaa :)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

:nörtti: