Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

6.3.2010 17:59

Perä <3 Maailman hienoin Fuden perä jos teet tommosen ;)

6.3.2010 18:11

Keula saisi olla hitusen korkeammalla, tai etukate sirompi. Muuten kyllä on upea laite.

.

7.3.2010 5:19

Sudee kirjoitti:Perä <3 Maailman hienoin Fuden perä jos teet tommosen ;)


Kiitos :)

Keulii kirjoitti:Keula saisi olla hitusen korkeammalla, tai etukate sirompi. Muuten kyllä on upea laite.


Keula siis kiristetty liinoilla alemmas. nousee siis n. 4cm oikeaan korkeuteen. 8)

7.3.2010 7:53

Nyt näyttää hiton hyvältä!
10'' vanteiden kans näyttään heti paljon paremmalta, ku on madallettu :P

7.3.2010 11:30

On kyllä komee,tosin perä ja etupää ei oikee iske yhteen.

Etupää on aika möhkö ja takapää tollanen siro. :)

Mut thumbs up,tee tästä hieno. ;D

7.3.2010 11:54

Mitenkäs se ajettavuus? Sitä ei kannata unohtaa. Mutta ihan tyylikäs on, :D

7.3.2010 12:05

Eipä tappiin madalletut autotkaan ole hyviä ajettavia suomen teillä..

Ihan siisti on, alakatetta vois vaikka modata matalemmaksi.

7.3.2010 12:37

En kyllä tiiä, näyttää vähä ns. maantielaivalta, parempi oli ,ku oli korkeempi perä. Mut noi Aeroxin katteet sopii toho tosi hyvin.

7.3.2010 15:39

valomerkki kirjoitti:En kyllä tiiä, näyttää vähä ns. maantielaivalta, parempi oli ,ku oli korkeempi perä. Mut noi Aeroxin katteet sopii toho tosi hyvin.


Nousee pari senttiä vielä ja katteiden kulma ym. ei lopullinen. takarunkoa muokataav vähä enemmä yläviistoo.

Pampula kirjoitti:Mitenkäs se ajettavuus? Sitä ei kannata unohtaa. Mutta ihan tyylikäs on, :D


Joo siis eihän se ihan noin jää, tuo korkeus tollane perus "showkorkeus" nousee melkee 5cm keula ja perä myös tulee vähä korkeemmalle. Hyvä sillä on ajaa, eihän nää offroad-vehkeitä olekaan :D

lokitekki kirjoitti:Ihan siisti on, alakatetta vois vaikka modata matalemmaksi.


Lähemmäs maata? Speedfightin alakatteet saattaa tulla.

Aatu92 kirjoitti:On kyllä komee,tosin perä ja etupää ei oikee iske yhteen.

Etupää on aika möhkö ja takapää tollanen siro. :)

Mut thumbs up,tee tästä hieno. ;D


Ei se livenä oo paljoa sirompi ja katteita modaillaan vielä aika paljon, nuo takakatteetkin tuossa heitetty nippusiteillä kiinni. :) Ehtiihän tässä vielä mallailee miten tulee paras ;)

Kiitos kaikille! :)

.

12.3.2010 16:14

Muutamia uusia kuvia kävin räpsäsee, havainnollistaa mopon korkeutta. Puristin väliaikaisesti siis kiinni :D Millane homma noihin on vaihtaa öljyt noihin etupumppuihin, miten sais jäykemmät noista? :roll:

Kuva

Kuva

Etukatteen sain kuiduteltua loppuun myös sisäpuolelta.

Kuva

Peräsuunnitelmia, like/disklike? Jotai omaperäistä pitäs keksii vielä 8)

Kuva
Viimeksi muokannut jerepe päivämäärä 12.3.2010 21:30, muokattu yhteensä 2 kertaa

12.3.2010 17:58

Laske ny äkkiä perä alas, lowrider ennemmin :D Ilman koropalaa paremman näkönen 8)

12.3.2010 18:21

Iha jees tuolleen 8)

Jos jotain saisi haaveilla niin isompi läskivanne taakse vois olla aika magee. Etuvanteen voisi pitää vakiona ja lyödä keulan ihan tonttiin.

Mutta kyllä se näinkin. Missäspäin oulua tämän voi bongata?

12.3.2010 18:24

Ai miten saat jäykemmät noista pumpuista :D Madallat tai otat juoset kokonaan pois niin sillon tulee jäykkyyttä ja "kisa kireyttä" :D Itellä oli aikoinaan ilman jousia ja tappi madalluksella niin oli kova ajaa, mutta oli samalla Joensuun jäykin keula 8) Ja perä näyttäs tosi namilta noin ;)

12.3.2010 21:20

skrymer kirjoitti:Laske ny äkkiä perä alas, lowrider ennemmin :D Ilman koropalaa paremman näkönen 8)


No ku kattoo tuota kuvaa missä istun mopon päällä niin aikalailla maksimi mihin voi laskee että on hyvä ajaa. Ja pytty ottaa vastaan koneen kiinnikkeisiin. Pieni koropala pakko olla jotta jää joustovaraa. Vakio jousenpaikka on taaempana ja näinollen jousi pystyi olemaan lyhyempi. Ja vakiona katteet menee alempaa.

|LarZu| kirjoitti:Iha jees tuolleen 8)

Jos jotain saisi haaveilla niin isompi läskivanne taakse vois olla aika magee. Etuvanteen voisi pitää vakiona ja lyödä keulan ihan tonttiin.

Mutta kyllä se näinkin. Missäspäin oulua tämän voi bongata?


Kiitos ;) Joo tokihan se ois hieno. Keulaa lasketaan kyllä vielä vähän ja pitää saada tosi jäykäksi ettei ota etukatteen laitaan. Itse asiassa vesalassa, ylikiimingissä, mutta ouluahan se nyt on ollu jo vähä aikaa :) Kyllä tällä miiteissä vois pyörähtää vaikka kesällä 8)

Sudee kirjoitti:...Madallat tai otat juoset kokonaan pois niin sillon tulee jäykkyyttä ja "kisa kireyttä"...


Tuota on jo joku ~3cm madallettu pumppuja nostamalla mutta varaa ois vielä jos saisi estettyä renkaan hakkaamisen etukatteeseen. :nörtti:

.

12.3.2010 21:27

Kävin tallissa vielä laskee keulaa niin paljo ku voi vielä ettei osu katteeseen eikä jouset pohjaa, paremmalta näyttää. Leikkelin dremelillä etukatteeseen "kidukset" ja porailin tuuletusreikiä variaattorinkoppaan. Suunnittelin myös keulan lopullista ilmettä. Tulisi "syvennys" lasikuidusta ja siihen sit verkko. Sais näyttämään katteen muhkeemmalta. Valoihin tulee luomet. Kommenttia/ideoita/ehdotuksia?

Myös väriä saa ehdottaa, ehkä valkoinen liian tylsä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

8)