Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

13.7.2010 21:26

Eli sytytykset pitää säätää kohdillee ja sit pitäs pelaa. NGK tulpan kävin hakee.
Ja pari minsaa sit M-tangon kävin hakee 8) fotoo ehkä illalla ;)

13.7.2010 21:48

jerepe kirjoitti:Eli sytytykset pitää säätää kohdillee ja sit pitäs pelaa. NGK tulpan kävin hakee.
Ja pari minsaa sit M-tangon kävin hakee 8) fotoo ehkä illalla ;)
Koitas pistää sitä fotoo!! M-tanko sopii kyl tälläsee passelisti 8)

15.7.2010 12:57

Eeei tämä voi olla fude 8o Tästä tulee mototnetin komein skopa ;)

17.7.2010 12:59

Opaz kirjoitti:Eeei tämä voi olla fude 8o Tästä tulee mototnetin komein skopa ;)


Kiitos :)

Ja tässä tosiaan sitä kuvaa vähä myöhässä. Paska laatu. Paremmat otan ku löydän tuon canonin.

Kuva
Kuva
Kuva

Holkkia pitää vähä tehdä adapterille. Muuten tuntus että passaa ku nenä naamaa? 8)

17.7.2010 16:14

Mun mielestä toi tanko on kauheinta päällää maan. :s
Muuten kyllä aivan saatanan komia

17.7.2010 17:16

Jonzki. kirjoitti:Mun mielestä toi tanko on kauheinta päällää maan. :s
Muuten kyllä aivan saatanan komia

Samaa mieltä. Ei sovi mihinkään skootteriin mun mielestä.

17.7.2010 17:51

Omaan silmään sopii kyl toi tanko tähän projektiin ;)

17.7.2010 18:22

Täydellinen tähän peliin. 8)
Viimeksi muokannut Sudee päivämäärä 17.7.2010 21:45, muokattu yhteensä 1 kerran

17.7.2010 19:46

Sudee kirjoitti:Töydellinen tähän peliin. 8)

Yhdyn 8)

17.7.2010 20:43

edestä näyttää hyvältä, mutta mun mielestä niin näyttää takaa aika kauheelta toi tanko, tai sitten johtuu vaan että ei oo sisäkaateet maaleissa.

17.7.2010 21:54

Niín oikea valinta toi tanko! Voisi bcd:n valmistamat jarrukahvat sopia hyvin tähän.

18.7.2010 18:53

Sain tehtyy eilen adapteriin holkin tuolle tangolle, nyt on hyvin kiinni ;)

Nitroo` kirjoitti:edestä näyttää hyvältä, mutta mun mielestä niin näyttää takaa aika kauheelta toi tanko, tai sitten johtuu vaan että ei oo sisäkaateet maaleissa.

Joo keskeneräisen näköinenhän se vielä on. Lyhensin takoa 2cm molemmista päistä, paremman näköinen jo nyt.
NosSami kirjoitti:
Sudee kirjoitti:Täydellinen tähän peliin. 8)

Yhdyn 8)

HaGss kirjoitti:Omaan silmään sopii kyl toi tanko tähän projektiin ;)

Sama tääl :) Kiitos ;)
juuso* kirjoitti:
Jonzki. kirjoitti:Mun mielestä toi tanko on kauheinta päällää maan. :s
Muuten kyllä aivan saatanan komia

Samaa mieltä. Ei sovi mihinkään skootteriin mun mielestä.

Aina ei voi kaikkia miellyttää :) Moni asia tässä maassa jakaa mielipiteitä.

Uusia kuvia ei vielä oo, kameran akku ilmeisesti leikannu ku ei ala lataamaan. :s

21.7.2010 0:13

Ei sitä vaan saa säätöihin. :paha: Suuttimia kokeiltu laidasta laitaan, sytytys säädetty, venttiilit säädetty, seosruuvia säädelty edestakaisin, tulppa vaihdettu NGK:ksi ja tulpanhattu myös NGK:n. Seuraavaksi uusien sähköjen osto, sekä suurtehopuola. Karsituissa sähköissä on ollu häikkää alusta asti. Joten ne tehdään uusiksi. Kaasarissa on myös toinen ongelma. Kun johdot oli karsittu, otettii vahingossa pois myös ryypyn johto, ja näissä vehkeissä se on ainaki päällä koko ajan jos ei tuu virtaa. Joten uus ryyppy pitää hommata ku tuoki on menny rikki ku jotai koitettu patenttii tehdä. Nokkaketju pitää myös laittaa uusi, löystynyt tuo, n. 10 000 km rullattu jo.

Kyllähä se meinaa välillä hermot mennä ku röpöttää ja röpöttää. Enää ei tosin paukuta enää juuri ollenkaan. Ei pääse tehoalueelle ku säädöt päin mäntyä.

Vastustaa vastustaa :paha:
Viimeksi muokannut jerepe päivämäärä 23.7.2010 9:30, muokattu yhteensä 1 kerran

21.7.2010 0:42

Kuten jo joskus aiemmin ehdotin niin M-tanko se olla pitää tällaisessa matalassa laitteessa. ;)

Erittäin hieno tuolla tangolla. tykkään.

21.7.2010 17:48

Meinaaksie näyttelyihin viedä? =D