Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

26.6.2010 10:08

Putsari kyllä krunaa ton perän. Mutta laita toi valo tonne underiin ihan tonne putsarin luo.

26.6.2010 13:12

Tuonne perän ilmanottoaukkoihin molemmin puolin pienet punaiset ledit? Eipähän ainakaan olis mitään näkyvää takavaloa joka "pilais" perän ;)

26.6.2010 15:09

Jamis kirjoitti:Tuonne perän ilmanottoaukkoihin molemmin puolin pienet punaiset ledit? Eipähän ainakaan olis mitään näkyvää takavaloa joka "pilais" perän ;)

Täältä ääni tälle ehdotukselle :P Ledit vain kannattaa sijoittaa niin tuonne reikiin ettei ne näy ulos ellei kovin kurki reiästä sisälle, näkyvät vasta kun pistää valot päälle, eli katteen sisälle jonnekin piiloon vähän ettei heti reiän suulle ja osoittamaan niin että koko tuo upotus hohkaa punaisena 8) Näin siis itse tekisin :D

27.6.2010 1:50

punaset linssit vaan noihin reikiin ja taakse jotain tehokkaampaa kuin pari lediä?

27.6.2010 13:10

-Miksutus- kirjoitti:
Jamis kirjoitti:Tuonne perän ilmanottoaukkoihin molemmin puolin pienet punaiset ledit? Eipähän ainakaan olis mitään näkyvää takavaloa joka "pilais" perän ;)

Täältä ääni tälle ehdotukselle :P Ledit vain kannattaa sijoittaa niin tuonne reikiin ettei ne näy ulos ellei kovin kurki reiästä sisälle, näkyvät vasta kun pistää valot päälle, eli katteen sisälle jonnekin piiloon vähän ettei heti reiän suulle ja osoittamaan niin että koko tuo upotus hohkaa punaisena 8) Näin siis itse tekisin :D

Justiin tuota tarkoitin, että koko aukot hohtais punaisena. Ja voihan sen toteuttaa vaan muutamalla TEHOledillä, eikä olisi kallis projekti. Ja mikäli tuola aukoissa olis pohjat, niin ei muutakun ledin mentävällä poralla reikä ja kuumaliimalla kiinni ;)

6.7.2010 15:35

Joo takavalo on mietinnässä :) Eilen kävin hakee viimein postista sen hebon varin, pikkase joutu modaa et meni kiinni, pösön kampiakselin varin pää on vähä ohuempi joten rullakupin kannen reikää piti vähä suurentaa. Liukuholkki meni vakio paikoilleen. Vähä isompi halkaisijalta tuo uus vari, mut mahtu täydellisesti. Sehän saatiin liikkeellekin parin kuukauden tauon jälkeen 8) Huomaa eron vakivariin verrattuna mutta säädöt tms on aivan perseellään. Paukuttaa vaikka on vakiosäädöt seosruuvissa ja vakio suutin. Ja näillä on toiminut ennen. Tuo vähä mietityttää että onko joku johto sit väärin ku sähköjä on karsittu. Iha ok kipinää antaa tulpalla ja venttiilit säädetty just. Bensa on tuoretta.

Heittäkääs ideaa mikä tuossa voi olla vikana? Eli ei ota huippukiekkoja ja käy epätasaisesti, lyö bensaa pakoputkeen kai vähä ku paukuttaa ja välillä ketunhäntää. Kun perää nostaa, vähä paremmin kiertää mutta ei ota alamäkeenkään huippukiekkoja. Voin ottaa vaikka vähä videonpätkää. :roll:

Muutapa tässä ei oo oikee ehtiny mopolle tekee ku ollu duunikiireitä. :nörtti:

6.7.2010 16:42

Onko moottorin maadotus kunnossa. Kato kaikki maadotukset, liitokset ja jos ei niillä lähe toimimaa niin tarkista puolan/cdi kunto ja kaasarin säädöt...

6.7.2010 18:01

Pakko kysyä, että ootko kokeillut toisella tulpalla? :)

6.7.2010 18:28

Scaleo1 kirjoitti:Onko moottorin maadotus kunnossa. Kato kaikki maadotukset, liitokset ja jos ei niillä lähe toimimaa niin tarkista puolan/cdi kunto ja kaasarin säädöt...


Joo pitääpä kattoo noi.

weicco kirjoitti:Pakko kysyä, että ootko kokeillut toisella tulpalla? :)


Oon kokeillu ja iha hyvän näköistä kipinää näytti olevan. Puola pitäs muutenki ostaa kunnollinen ku tuo on nii paska. Se ja uus tulppa + johtojen tarkistus tässä varmaa ohjelmassa nyt. :paha:

6.7.2010 18:38

Juu mites tulpan hattu? Toivon ainakin että oot vaihtanu sen peltisen tulpanhatun parempaan? Se ainakin vittuili joskus mulla ex fudessa. ;)

6.7.2010 19:37

weicco kirjoitti:Juu mites tulpan hattu? Toivon ainakin että oot vaihtanu sen peltisen tulpanhatun parempaan? Se ainakin vittuili joskus mulla ex fudessa. ;)


On tossa vielä se vakio. Seki kyllä voi kettuilla. Tällasen puolan ostan nii tulee mukana toi tulpanhattu. NGK:n tulpan käyn ostaan kans.

7.7.2010 2:40

Isomman suuttimen ku laitto nii alko jo toimii paremmin. Ja liian raskaat varin rullat laitoin vahingossa nii jää piikki saamatta. Pikkuse isompi suutin vielä ja sit seokset kohdallee ja kevyemmät rullat nii pitäs olla kondiksessa niiltä osin. 8)

Mut laitan toki uuden tulpan ja hatun.

7.7.2010 2:59

jerepe kirjoitti:Isomman suuttimen ku laitto nii alko jo toimii paremmin. Ja liian raskaat varin rullat laitoin vahingossa nii jää piikki saamatta. Pikkuse isompi suutin vielä ja sit seokset kohdallee ja kevyemmät rullat nii pitäs olla kondiksessa niiltä osin. 8)

Mut laitan toki uuden tulpan ja hatun.

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta naurattaa sana piikki, kun kuitenkin kyseessä on matala viritteinen 4t kone ;)
E: Tolla periaatteella vakio derbikin on piikikäs :D, mut http://www.virijavara.fi/shop/index.php ... kka-akseli tolla sais tulee "piikkiä"
Viimeksi muokannut MSJD päivämäärä 7.7.2010 12:50, muokattu yhteensä 1 kerran

7.7.2010 11:46

Vaikka se nyt varmaan itsestäänselvyys onkin niin onhan nelitahdeillakin se tietty tehoalue milloin ne on parhaimmillaan ja jostakin sen tehoalueen on alettava :nörtti: Anteeksi pilkunnussinta ja viisastelu.. :lol:

7.7.2010 13:34

Kyllä se ainaki jonkulaisen piikin ottaa ;)
Just kävin hakemassa Progripin tupet, narakun suutinsarjan ja takajarrukahvan sparewheeliltä 8)
Eli mulla on siinä näköjään 7g rullat paikoillaan ja on liian raskaat. Onneks mukana tuli myös 6g ja 5g rullat. Pitäs toimia toisilla niistä.