Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

30.4.2010 20:27

Nonii. Putki ois nyt hitsisaumoja vaille valmis. Näillä näkymin käyn hitsauttaa alkuviikosta. Nousee ehkä sentin vielä tuosta ylöspäin.
Sit vaan kuumakesto päälle&änkkä blingaamaan ;)
Änkän kiinnike on raakaluonnos. Kyllä kaasut virtaa paremmin tuossa. Oikaistu vähän loivemmin menemään taaksepäin kuin vakioputki, ei ole yhtään niin jyrkkää mutkaa. Ja säästää pari senttiä putken pituudessa :)

Kuva
Kuva

Oikein mukavaa vappua kaikille! Näihin kuviin, näihin tunnelmiin 8)

30.4.2010 20:41

Hienoo on. Vappuja sinnekki.

30.4.2010 21:04

Pirun hienolta näyttää, taas :) Jos saa ehdottaa, niin lyhennäppä tota änkkää about 5cm, tulis toi kiinnikekin aika keskelle änkkää. 8) Jepjep ja hyviä vappuja sinnekkin.

30.4.2010 21:33

Todella maukas "fude" :) ja iloista vappua sinnekkin päin

2.5.2010 9:57

ootkos miettinyt sitä änkän lyhentämistä? :)

2.5.2010 11:57

soundcheckii heti ku mahollista. (;

2.5.2010 12:18

pirun komee fude 8)

2.5.2010 12:55

topppsu kirjoitti:Pirun hienolta näyttää, taas :) Jos saa ehdottaa, niin lyhennäppä tota änkkää about 5cm, tulis toi kiinnikekin aika keskelle änkkää. 8) Jepjep ja hyviä vappuja sinnekkin.


Kiitos taas :D saa toki aina ehdottaa! oon tosiaa miettiny ja laittanu harkintaan. Pitää testata äänet vakiomitalla ja miettii sitte :) Ulkonäön kannalta tykkään enemmän tosta tollee. :roll:

xxn0lifexx kirjoitti:soundcheckii heti ku mahollista. (;


Toki ;)

Ja kiitos kaikille tasapuolisesti :D

2.5.2010 17:22

Roxin Z-katteet varattu ja käyn hakemassa ensi viikolla, muuten ei oo oikeestaa viikonlopun aikana ehtiny edistää mopoa.

Pari kuvaa kävin nappaa ulkona vaikka vähä pilvistä oliki. Etukate yhdellä mutterilla kiinni, älä välitä vaikka repsottaa :D

Kuva
Kuva
Kuva

Kuva
Siinä vähä korkeutta ku on kuskin paino päällä. Ei sillä metsässä paljo ajeta ;)

2.5.2010 17:49

Mun mielestä ei kannata lyhentää todellakaan änkkää, semmoset hernepurkit ei oikee nappaa, just hyvä tollee ;) Muutenki todella maukas "fude" :P

2.5.2010 19:14

Jumalauta että on hieno :eek:

2.5.2010 19:38

Hieno kyl, mut ehkä kannattas alustasta tehä niin jäykkä, että ois sama maavara myös ilman kuskia.
Esim puolet jousista pois ja putkea tilalle.

2.5.2010 21:05

Ei tässä harmita oikeastaan muu kuin kapeat vanteet ja Fuden kuuluista jalkatila. Ja voisihan kone ehkä tehokkaampi olla, mutta kyllä minä tällä voisin ihmisten ilmoilla pyöriä! :P

2.5.2010 23:00

Tämähän alkaa näyttämään todella maukkaalta :P

3.5.2010 0:11

Rampeg3 kirjoitti:Mun mielestä ei kannata lyhentää todellakaan änkkää, semmoset hernepurkit ei oikee nappaa, just hyvä tollee ;) Muutenki todella maukas "fude" :P

Joo itellä sama tuli mielee. Kiitos :)

panyz kirjoitti:Jumalauta että on hieno :eek:

Tack so mycket :D

lokitekki kirjoitti:Hieno kyl, mut ehkä kannattas alustasta tehä niin jäykkä, että ois sama maavara myös ilman kuskia.
Esim puolet jousista pois ja putkea tilalle.

Jep alustaa pitää vielä muokata eestä. Kiitos :)

Veli-Vihannes kirjoitti:Ei tässä harmita oikeastaan muu kuin kapeat vanteet ja Fuden kuuluista jalkatila. Ja voisihan kone ehkä tehokkaampi olla, mutta kyllä minä tällä voisin ihmisten ilmoilla pyöriä! :P

Nii vanteethan on vähä kapeat joo mut voi olla että kesällä tulee 12" Keula ja lohkot ;)
Meinaatko ahdasta jalkatilaa vai :) Mutta kiitos!

nixari kirjoitti:Tämähän alkaa näyttämään todella maukkaalta :P

Thanks!