Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

24.3.2013 11:48

On tää kyllä ehdottomasti komeimpia mopoja, joka mototissa on rakennettu. Aivan vitun siisti! ;)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

24.3.2013 12:20

Noi tarrat teki kyllä paljon! sopii hemmetin hyvin, eikä näytä enää niin tyhjältä ku valkosilla katteilla. I like! :P

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

24.3.2013 20:47

janzi- kirjoitti:Uijjuij on kyllä makeet nuo tarrat!! mulla pisti silmään kun ei oo nuita keulaputkien suojia, meinasitko laittaa jonkinlaiset?

Mulla on yhet pumpunsuojat tarroineen teipattuina, mutta ne ei jotenki napannu ainakaan muhun kun koitin niitä paikoilleen. Laitan niistä tänne vielä kuvaa muutaman päivän sisällä.

hirvisorsa kirjoitti:Helvetin hieno! 8) Oletko itse messuilla minään päivänä? Itse olen menossa sinne lauantaina.

Ainakin perjantain ja maanantain siellä lusin ;)

Torbe kirjoitti:Muuten on kyllä kaikinpuolin täydellinen vehe, mutta maski vaan ei iske.. ;)

Maski ei tosiaan kauneimpia ole, mutta saa ajaa asiaansa siihen asti että tulee toinen vastaan :)

Kassude kirjoitti:On kyllä aivan tajuttoman hienoa jälkeä kaikin puolin, huomaa että osaava mies on panostanut joka ikiseen osaan kunnolla. Täältäpäin 10/10 pisteet.
Edit: ootko ikinä miettny että "vittuku mulla olis tuplalevyt edessä"?

Tupla levyistä en piittaa sitten yhtään, niillä näyttää jotenkin liian täyteen ahdetulta :D

Kuva
Underi 6mm pleksistä ja takapuolella musta pohjamaali


Vaijerit ja muut kiinnitin tänään, mm käppärin vermeet:
Kuva

Penkki sai makuualustaa ja liimaa jokusen kerroksen.
Kuva
Tuli silti pehmeämpi kuin DRD Racingin vakiosta :D

Kuva
Penkki irrallaan päällä. Kiinnitys on jo takapuolelle tehty, ja etupäähän tulee kaksi ruuvia pitämään sitä paikoillaan. Paikoilleen laitto kuten vakiossa, eli lykätään taaksepäin ja sitten ruuvit paikoilleen.

Äitee ottaa huomenna osaa rojektiin ja ompelee nahasta penkinpäällysen valmiiksi.

Myös kekerauta ja takavalo saa paikkansa huomenis.

-Kiitokset kommenteista!

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

24.3.2013 20:51

Laita menemään tuo käppärin jarruletku tuolta toiselta puolelta haarukkaa, sitten täydellinen. :D

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

25.3.2013 0:13

Ei jumalauta että on nättiä jälkeä!
Sopii täydellisesti nuo katteet ja tuo penkki tohon :seko:

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

25.3.2013 18:47

Teet jonkun sopimuksen jonkun tehtaan kanssa joka tekee mopoja ja alat valmistaan sarjatuotantona tätä erikois mallia. :lol:

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

25.3.2013 19:12

Toivottavasti tämä vehe olis jo tuomaristonkin mieleen ;) Työn laatu ja jälki on kyllä erinomaisella tasolla

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

26.3.2013 0:51

Mä vaan en enää tiiä,muhun tää ei iske enää tarrojen ja maskin takia. Mut mopo ikä mennyt jo mut käydää vilkasemas miltä se messuil näyttää :)

Sv: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

26.3.2013 9:16

tästä puuttu rsc kytkin vipu ja kunnon jarrupurustin! sitten on 10/10!

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

27.3.2013 16:02

VictorH tais heittää ton läpällä :lol:

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

27.3.2013 17:18

haha joo oli läpällä heitetty :D tai toi iso jarrusäiliö ja väli kytkimen kanssa kyllä häirtsee aika kivasti ulkonäköä... :D

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

28.3.2013 11:24

Täähän on aivan helvetin hieno.. varmaan yksi hienoimmista Derbeistä mitä nähnyt ikinä 8)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

28.3.2013 15:02

Pääsenkin ihailemaan tätä viikonloppuna ACSään. Hieno homma! Ja on kyllä upea laite ;)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

30.3.2013 0:18

Kiitos kiitos kiitos! Makuasioitahan nämä on, niin kaikki on oikias! :) ulkopuolisesti 95% valmiiksihan tämä nyt tuli, ja Helsingin nurkilla makailee nyt muutaman päivän ;)


Yam4ha kirjoitti:Laita menemään tuo käppärin jarruletku tuolta toiselta puolelta haarukkaa, sitten täydellinen. :D

Menee nyt alapuolelta ;)
VictorH kirjoitti:tästä puuttu rsc kytkin vipu ja kunnon jarrupurustin! sitten on 10/10!

Jos tämä tulisi mulle "oikeasti" stunt käyttöön, nuolle vivuille tulisi kyllä jokin parempi toteutus. Lähinnä näitä messuja varten nuo laitoin, joten eivät aivan käytännöllisimmät ole juuri. Eli aivan samaa mieltä sun kans, nuo vaihtoon jos jäis pysyväksi :)


Ja jos ACS'ässä ihmettelette miksi kuvaksessa lukee "Xenon-valo", vaikka halogeeni loistelee maskista, niin syy on siinä että tuli aika ja unohdusraja :D Torstaina kolmeen asti tuota rakensin valmiiksi ja suoraan lähdettiin helsinkiä kohden (4-5h ajomatka) joten suht tiukille meni. Maanantaina käyn messuilla alkupäivästä laittamassa H4-3 Xenonin polttimon systeemin paikoilleen, ihan vain muodon vuoksi kun kerran luvattua tuli hakemusta tehdessä että keenonit löytyy ;)



Viimeisiä rakentelukuvia ennen messuja:

Kaikki osat kävin läpi lumpulla ja metal polishilla

Kuva

Ei kiillottaminenkaan riskitöntä oo, nappas vähä lumppu johtosarjaan ja pari johtoa sadalle kierteelle :D
Kuva

Kaatumistapit(rullat) paikoilleen. Myös käppärin letku sai paremman paikan
Kuva


Penkin päällystys:

Keskeltä liimalla paikoilleen
Kuva
Sitten kuumaa ilmaa päin ja venytyksellä liiman ja niittien kanssa paikoilleen.

Kuva
Eteen tuli pidikepulttien alle nahan suojaki pleksin pala, jonka maalasin alta mustaksi ja liimasin paikoilleen. Valmistuneesta penkistä ei löydy kuvaa...


Suhta valmis laitos:

Kuva
Kuva



Messuilla lepäämäs "valmiina"

Kuva
Ja häpeemäs muita näytteillä olevia :nörtti:

-

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

30.3.2013 0:27

Helvetin hieno! 8) Onneksi tämän näkee huomenna livenä.