Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

9.3.2013 19:55

Joku toinen maski eikä mitään tarroja katteisiin. Olis miusta siistimpi niin. ;)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

9.3.2013 20:43

Ainut oikea maski on hondan oma maski. http://www.finnmoto.fi/kuvat/2013/CRM12 ... persp2.jpg Ei mitään kotarin maskeja hondan katteiden kanssa.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

9.3.2013 21:03

Samaa mieltä MJSD:n kanssa, parhaiten sopis HM:n maski ja lokari. Tuo lokari nyt ainakin vaihtoon, maski ei nyt niin paha ole :) Muuten näyttää oikein hyvältä 8)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

11.3.2013 20:16

Kiitokset jälleen kommenteista!

XPSsm kirjoitti:Joku toinen maski eikä mitään tarroja katteisiin. Olis miusta siistimpi niin. ;)

teemu96 kirjoitti:Samaa mieltä MJSD:n kanssa, parhaiten sopis HM:n maski ja lokari. Tuo lokari nyt ainakin vaihtoon, maski ei nyt niin paha ole :) Muuten näyttää oikein hyvältä 8)

Tarrat tulen laittamaan, sillä omaan silmään katteissa vain kuuluu olla, sitä jotain ;)
En tästä Hondaa, enkä muutakaan merkkiä ole rakentamassa, joten en sille linjalle käänny. Tokihan nuo (HM'n) olisivat hienoja, mutta tuskimpa niitä halvalla mistään saa. Nykyiset kun omat silmät kyllä tyydyttävät :)

Huomenna on tarrakauppojen aika, joten niistä päivitystä seuraavaksi!

-

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

11.3.2013 20:33

Laita nuo tarrojen oranssit kohat vähän vahvemman oranssiksi ettei ois noin haaleat. :)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

17.3.2013 15:16

temeee. kirjoitti:Laita nuo tarrojen oranssit kohat vähän vahvemman oranssiksi ettei ois noin haaleat. :)

Oon sun kans aivan samaa mieltä nyt kun sai paperiversiot testattavaksi. Värikkäämmät versiot lähetin jo tarrojen tekijälle, joten alkuviikosta löytyy jo teippailtavaa ;)

Alla hieman testikuvaa kuinka paperiversiot sopi katteille.

Kuva


-

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

17.3.2013 17:37

nätttiä nättiä :P !!

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

18.3.2013 9:27

Hyvältä näyttää! ;)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

23.3.2013 17:28

Motiesta taas!

Tarrat on noudettu ja teippailtu, osia työstetty ja koottu, ja sehän näyttää pikkuhiljaa moperilta :) (niinku pitääki, messut lähenee.... :D )

Kuva
Kuva
Kuva
Tarrat kyllä teki paljon ja omaan silmään natsaa aivan hyvin ;)

Kuva
satulojen kiinnike Jalka & käppäri

Kuva
Putken mutka änkän puolen vaidolle. Omasta mielestä toi näyttävyyttä kun tuo putki kiertää tuolta. Tuonnehan tulee vielä musta underi peittämään kaiken rungon palkeista ylöspäin. :P


Penkkiä varten on kaikki hommattuna, ja sen työstän varmaankin huomenna päällystystä vaille. Myös keulimiseraudan tuohon väsään ja loput osat samalla kiinni.

Palataan astialle taas parin päivän päästä, ja käykäähän sitten viikonloppuna ACS'sä tarkistaas miltä näyttää silmin kattottuna ;)

-

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

23.3.2013 18:02

On kyllä aivan tajuttoman hienoa jälkeä kaikin puolin, huomaa että osaava mies on panostanut joka ikiseen osaan kunnolla. Täältäpäin 10/10 pisteet.

Edit: ootko ikinä miettny että "vittuku mulla olis tuplalevyt edessä"?
Piilomainontaa siitä että mulla on ylimääränen KTM/WP vasemmanpuoleinen etupumppu myynnissä.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

23.3.2013 19:01

Uijjuij on kyllä makeet nuo tarrat!! mulla pisti silmään kun ei oo nuita keulaputkien suojia, meinasitko laittaa jonkinlaiset?

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

23.3.2013 20:16

Helvetin hieno! 8) Oletko itse messuilla minään päivänä? Itse olen menossa sinne lauantaina. ;)
Viimeksi muokannut hirvisorsa päivämäärä 23.3.2013 20:32, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

23.3.2013 20:23

On se kyllä komea! Ja tarrat, ahh. :P :P

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

23.3.2013 21:22

Muuten on kyllä kaikinpuolin täydellinen vehe, mutta maski vaan ei iske.. ;)