Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

16.2.2012 21:17

No joo, näyttää hirveen kiinnostava aihe olevan että kuka pääsi ACS'ään ja kuka ei, varsinkin tän mun ja Odenzon'in projektin välillä :lol: Mutta eipä sitä tiedä minkä perusteella ne sinne valitsee, tämä kun vielä melkein kokonaan osina niin vaikea tietää mitä tästäkin tulee ;) Mutta eipä tästä aiheesta tää enempää:

Eilen laittelin lohkot yhtehen (monen mokan ja kirosanan saattelemana...) toivotaan kuitenkin että kaikki meni oikein ja kone toimiskin kun sen valmiiksi saan :D Elikkäs itte kone kaipaa enää yhtä työpäivää niin solis valamis. (yhdeltä toverilta tulee siihen uus MG-koppa, vanhasta on yksi kiinnike lohjennut) niin sen ja ölypumpunkopan maalailen kans tässä joidenki muiden harmaitten osien kans.


Nyt oon tekemäs viimesiä tilauksia, joihin kuuluu tärkeimpinä uus mäntä vakiopyttyyn ja se Bilteman musta MX fättis. Eli nää:
Biltemalta:
musta MX
EDIT: Biltemalta nämäki herätysostoksena :D
JARRUJEN ILMAUSLAITE
HIILIKUITUKALVO 3D 60×150CM

ja mäntää, mitä suosittelisitte?
jani kaasalaiselta:
mäntä Stage6 Alu 50, Derbi Senda
mäntä Senda (eurooppalainen)
scatterilta:
mäntäsarja 39.84mm, Vertex
mäntäsarja Derbi Senda ( 39.86mm ) Prox
mäntäsarja Derbi Senda ( 39.87mm ) Prox

+ uus tiivistesarja airsalille
tiivistesarja yläpää, Airsalin 73cc sylinteriin ( 301-1002 )

+ stefasarja (toinen kampuran stefa otti asentaes vähä osumaa, niin varmuudeks uus sarja jos alkaa vuotaan :D )
stefasarja



Eipä sitten enää tule muuta mieleen mitä tää proje kaipaas. Enää keulasta eloksointi yhtenä iltana pooois ja sitte vaa kovaa kasaamista. PAITSI JOO. Penkki kaipaa viä kiinnityksien tekoo alumiinipellistä ja raudasta + pehmusteita ja päällystämistä! Niin ja tarrat suunnitella ja teetättää :P
Viimeksi muokannut Zirkoni päivämäärä 16.2.2012 22:04, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

16.2.2012 21:43

Kauan on kyllä odotettuki että valmistuu, oon alusta asti seurannu ;) Niin annatkos muuten ne tiedot YVllä niin saan laittaa sen MG kopan huomenna postiin?

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

16.2.2012 23:17

Proxin jompikumpi.Vertexikin kyllä mainio mäntä :)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

16.2.2012 23:43

Vertex on aina vertex =)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

17.2.2012 17:45

Tuli tossa mieleen että oletko varma ettei kodinputkimies syövytä alumiinia? jossain ainakin lukee että syövyttäisi jos liian tujut seokset laittaa. kannattaa testata ensin johonkin pienenpään ettei mene putkia heti pilaamaan :)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

17.2.2012 18:03

Ite otin etulevystä 100% kodin putkimiehellä elaksoinnit pois, eikä se mitään sanonu :D Sillon en tajunnu että ois voinu lantratakki :lol:

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

17.2.2012 20:26

temeee. kirjoitti:Ite otin etulevystä 100% kodin putkimiehellä elaksoinnit pois, eikä se mitään sanonu :D Sillon en tajunnu että ois voinu lantratakki :lol:


no sitten ei pitäs olla mitään hätää :)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

18.2.2012 12:48

Kaverilta poisteltiin tankopainoista elaksointia juurikin tuolla melkeen laimentamattomalla seoksella ja kuinka ollakkaan, tankopainot unohtuivat sinne nesteeseen muutamaksi päiväksi ja kyllä se aika hyvin oli syövyttänyt. Alumiinia siis olivat.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

18.2.2012 13:07

No, mulla oli jotain 15-30min siellä se levy :D

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

18.2.2012 16:41

Joni S kirjoitti:Tuli tossa mieleen että oletko varma ettei kodinputkimies syövytä alumiinia? jossain ainakin lukee että syövyttäisi jos liian tujut seokset laittaa. kannattaa testata ensin johonkin pienenpään ettei mene putkia heti pilaamaan :)

Kyllähän se syövyttää metalleja, sillähän se sen eloksoinninkin poistaa;) 1-putkimiestä:10-vettä seosta suositellaan siihen, mutta taidan itse koittaa 1:5 seoksella ettei tarttis kauaa ootella. Pitää vaan heti ottaa putket pois kun näyttää hyvältä ;)

No Vertexi sai näemmä enemmän ääniä niin se sitten taitaa lähtiä tilauksehen!

Voi olla että jo tänään innostun hiemam konesta laittaan ja jos vaan kotoo ainehet löytyy niin lilluttelen ne pumpunkin palat ja alan lyömään moperia kokohon!

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

19.2.2012 9:39

Nyt Varmistui mun osalta tuo syövytys aluiinin kohdalta niin 1:5 seoksella otin hapettumat pois jarrusatuloista ja kyllä se heti siellä rupesi koko pala kiehumaan. ja todellakin syövyttää melko nopeesti koska tuli kiiltävistä kohdista himmeet. hyvin toimii ja itse olen tyytyväinen mutta älä vaan unohda niitä putkia sinne :D kyllä mun tolla pirkan valmistamalla "putkimiehellä" sai hyvin pois metallista maaliakin jne. suosittelen olemaan hengittämättä sitä käryä mikä siitä tulee rupee nopeesti pää särkemää :D
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 19.2.2012 16:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeeton lainaus.

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

19.2.2012 12:20

Niin ja jotenki tuntuu inhottavalta hengitysteissä ku sitä hengittää. :s

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

19.2.2012 18:19

No juuh, ei tänään viä putkimiehiä testailtu. MUTTA tuo koneen "kokoominen" syö miestä.... Kone oli enää yläpäätä ja magneettoo vailla, kun huomasin et osaloodas oli viä tuollanen Osa numero 4 Ja sehän kuuluu sinne keskimmääsen lohkon ja toisen vaihdenipun välihin pitään laakeria... No kone taas palasina ja uudet tiivisteet saa hommata.

Kampuraa siinä samalla rupesin katteleen niin sille kun olin hieman vasaraa antanut (ei sais näemmä koskaan koskia vasaraan pajalla :D ) niin magneetonkiinnityksen kierteet aivan painunu kasaan. No olisi se muutenkin varmaan pitäny vaihtaa kun sille jo kertyny + 20 000 km ja 70 pytty tulos kiinni.

Mitäs kampuraa suosittelisitte scatterilta tai kaasalaiselta? Vai saisko jostain muualta parempaa ja halvemmalla? ;)

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

19.2.2012 19:54

Osta dopplerin kampura? Ite ostin muistaakseni kaasalaiselta detsiin dopplerin ja omasta mielestä se on hyvä ainakin 70cc kanssa :) Pikkuset takaiskut kuuluu asiaan,ei ikinä voi mennä kaikki kerralla kuntoon ainakaan täälläpäin :lol:

Re: The Orange Stunt-DRD Racing -The Final Creation

19.2.2012 20:52

Opvoereniltä sai dopplerin kampuran johonkin 80e hintaan ainakin sillon 3 vuotta sitten kun oman derbin konetta remppasin.