Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

28.7.2010 23:39

Musta sopis et otat lokarin ja maskin pois, ja laitat jonkun yamaha yz numerokilven.

28.7.2010 23:55

Ois kyl tosi siisti ja nimenomaan "stuntti" lookki ilman maskia, kuhan laittaa piuhat jotenkin tosi siististi tosta eestä ettei paista silmään. ;)

29.7.2010 10:55

mut mitä järkee siin ois ku mopo on muuten viimesen päälle tehty? :lol: mun mielest numerokilpee kehii ja jotai spottia :P

29.7.2010 11:13

Kiitosta kommentaattoreille :)

Jebis kirjoitti:Ois kyl tosi siisti ja nimenomaan "stuntti" lookki ilman maskia, kuhan laittaa piuhat jotenkin tosi siististi tosta eestä ettei paista silmään. ;)

Nitroo` kirjoitti:mun mielestä näyttää vitun maukaalta ilman maskia, oikeen tollanen ''stuntti-looki'' :)


Tuo kävi ensi mieles ku näin sen ilman maskia loksun kans :)

Haaveis olis tehä sellane et virtalukkoki olis josai sivus tai sarvien takapuolella et tuos edes ei olis ku pelkästään johot yhdes sukas piilos, olis aika stuntta

Henkka]] kirjoitti:mut mitä järkee siin ois ku mopo on muuten viimesen päälle tehty? :lol: mun mielest numerokilpee kehii ja jotai spottia :P


Näin luultavasti käy josai välis ;)

Scaleo1 kirjoitti:Kui sulla ei oo sigmassa sitä telinettä? :eek:


Se hajos joskus 4v sitte ku tuo oli polkupyöräs :lol: Se on kiinni kahella rautalangalla jokka on kuumaliimattu pohjaan kiinni, ei tosin näy kuvas ku revin ne irti ja pistän ny vähä paremmi ne

Touronen kirjoitti:Musta sopis et otat lokarin ja maskin pois, ja laitat jonkun yamaha yz numerokilven.


Lokaria ei sovi ottaa pois mun silmään, tulee aiva vajaa look.
Mutta tuo uuden yzin kilpi kuulu jo suunnitelmii 8)
Zirkoni 19.7 kirjoitti:...kattelin numerokilpiä nii joku uuden jammun olis kyl komee eikä mikkää massa.

19.8.2010 19:01

Nonni, pikkase päivitys jääny kiireitten takia (mm. derbillä kikkailua) :)

Tollaasen lampun tosiaan tein tuoho ku sillon vedin _pikkase_ liikaa kulmaa
Kuva

Ja tällane paketti tuli wandalta, oli muute kivä yllätys toi lakki :D
Kuva

Loppu ilta meni sillon tuon putken sovittelemises mutta se menee ny helepommi kiinni ku viime vakioputki


Ja vähä yleisilmettä nykytilanteesta

Kuva
Kuva
Kuva

Etukatteiks oon aatellu cr85 "uusimman" mallin ja takakatteiks sx85 JOO TIEDETÄÄN KTM ON MASSA PRKL mutta se varmaan ainut takalippa joka on nii soukka ja saa pistää katuunki hyvällä omalla tunnolla ;) Nii ja valmiikski viä oikeen värisenä + et pistän valkosta tarrakalvoo numerokilpiin

Etukatteet on ostolistalla sen takia että nuo pumput oottaa niihin kiinni jos ottaa topparista enemmä pois. Nykyne kääntösäde on aika surkia sen takia...
Varmaanki uuden penkinki sitte väsään joskus ja jotai lasikuidusta värkkään tankinpäälle. Sitte viä joskus talvella tai muuten jos kerkiää nii kokonaan uuden takarungon teko

Nii ja sellasen jäähyttimenki tartten josa on paisari sisäänrakennettu, ny on sellane hieno teeseitse-metallipurkkipaisari josta tulee aina välillä yli ja ei se oikee kunnolla toimi ku ei saa tarpeeks ylös sitä... Sellasta sais kaupata jos löytyy :D

19.8.2010 19:05

On kyllä hemmetin siisti stuntti Derbi. Ja oot vielä taitava stunttailiakin. ;)

Noniin kerros nyt vähän millanen toi uus putki on? Onko parempi kikkailuun kuin vakio?

19.8.2010 20:15

Toi vähä ilmettä toi putki. Kuis potkii sillä? Aika komia derbi. 8)

19.8.2010 22:03

ihahanaa kirjoitti:On kyllä hemmetin siisti stuntti Derbi. Ja oot vielä taitava stunttailiakin. ;)

Noniin kerros nyt vähän millanen toi uus putki on? Onko parempi kikkailuun kuin vakio?


[TEIKKU] kirjoitti:Toi vähä ilmettä toi putki. Kuis potkii sillä? Aika komia derbi. 8)



No on huomattavasti paremmin vääntävä alhaalta kuin tyhjätty vakio. Tehoalue hieman alempana mutta silti enemmä vääntöö ja tehoo niilläki kierroksilla. Eikä enää booaa circles jos ei anna liikaa kaasua vaa jopa vääntää. Tämäki raskas mato nousee sillä viä kolmestakympistä pompauttamalla ;)

Ja pah, osaisinki kikkailla tällä derbillä jo, eihä mulla mee ku normikeulaa ja pikkase perus circlee :D
Mutta siihen on tulossa harjotusten myötä muutos ;)

19.8.2010 22:18

Kuulostaa noi sun katesuunnitelmat hyvältä, mut mites keulintarauta? Kai se tulee silti. :D

harmi kun jäi sulta ostamatta sillon se rauta, lähti vaan kortti ja kilvet sillon oikeestaan heti niin eipä oo tarvetta enää :(

20.8.2010 11:14

Nätti derbi. Keula on mukavan jämäkän olonen. 8) Ooks kuiduttanu noi etukatteet umpee?

20.8.2010 14:59

jerepe kirjoitti:Nätti derbi. Keula on mukavan jämäkän olonen. 8) Ooks kuiduttanu noi etukatteet umpee?

niis on oranssii verkkoo jos oikees olen? vai tarkotitko sitä kohtaa?

20.8.2010 15:16

Nyt näyttää todella hyvältä. ;)

20.8.2010 16:37

Sudee kirjoitti:Nyt näyttää todella hyvältä. ;)


No kiitosta kiitosta, itte en viäkää pidä tätä kovin nättiä :D pitää kattoo sitte ku saa ne uuet katteet

Pampula kirjoitti:Kuulostaa noi sun katesuunnitelmat hyvältä, mut mites keulintarauta? Kai se tulee silti. :D
harmi kun jäi sulta ostamatta sillon se rauta, lähti vaan kortti ja kilvet sillon oikeestaan heti niin eipä oo tarvetta enää :(


Juu tottakai kekerauta on aina olemas, pitää siä joku olla suojaas. Mutta sellasen siitä apurungosta teen sitte et saa raudan heleposti irti et voi vetää penkkii katuun :D

Noo otappa uuestaa yhteyttä jos tulee tarvetta sulle tai jollekki kavereilles ;)

samitheboss kirjoitti:
jerepe kirjoitti:Nätti derbi. Keula on mukavan jämäkän olonen. 8) Ooks kuiduttanu noi etukatteet umpee?

niis on oranssii verkkoo jos oikees olen? vai tarkotitko sitä kohtaa?


Joo siä on oranssii verkkoo, tarkotus olis maalata ne verkot mustaks jos niille jotain teen. Ei oo vaa saanu sitä aikaseks ku täyttä ajoo ny pitkästä aikaa :)

22.8.2010 21:16

Hieman suunnittelin uusilla katteilla. Päädyinki sitte cr125 katteihin eteen ja taakse, ei sointinu yhteen oikeen hondan ja kotarin muovit ku koitin

Kuva
Ja rauta siis tulee puolikkaan takalipan kaveriks, sitä en vaa jaksanu muokata :)

Mitäs mieltä seuraajat?


PS. Sattuuko joku tietään kuka on tehy tästä mu derbistä "kopion" vaasan alueella? Kaveri vaa sano et oli kattonu ku meni kuluun siä amikses et mitä (mun) derbi siä tekee mut oli sitte kattellu hetke ja huomannu ettei ollukkaa mun :D
Mähän oon imarreltu ku tehää jo samallaine :lol:

22.8.2010 21:48

Ei minkään näköstä maskia keulille niin on makee stuntti lookki. 8) Tai sitten vaan joku pikku lamppu.