Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

26.7.2010 0:23

metran putki ja airsal olis aika kova sana.
mulla oli kuriton putki ja airsal nii johan alavääntöö löyty ja liikaaki. 8)

26.7.2010 2:17

oooozz| kirjoitti:Suurella todennäköisyydellä samoilla mitoituksilla tehty paisari, kun kuitenkin pytyssä on samat ajoitukset.


Ittekki samaa aattelin. Eihä sitä tiä vaikka pieni ero oliski mutta who cares, varmasti paremmi vääntää ja kulkee ku nykyne tyhjätty putkula :D

MSJD kirjoitti:Siis tolla 2 vaihteella keulimisella tarkotin et ku päästää kytkimen kierroksii ei tarvi olla kun 7000 ja vaikka istuu ihan edessä, keula on samantien pystys. Ja tosiaan suosittelen leoo jos ei haluu piikkiä, metralla piikki on nimittäin hieman isompi ku wbn tk:lla (leo).


Seelevä homma, tosin oon jo kallistunu toho Tuaregiin joka on varmasti parempi tehoiltansa ku vince ja eihän sekään mitää kunno piikkiä anna. Tutul on metra kans ja siinä ei oo sitte yhtää alavääntöö nii se ei nappaa ja kaikki on täs ny haukkunu violencen pystyyn nii emmä siitääkää enää oo innostunu :D

xxn0lifexx kirjoitti:metran putki ja airsal olis aika kova sana.
mulla oli kuriton putki ja airsal nii johan alavääntöö löyty ja liikaaki. 8)


Miks metraa ny taas kovaa suositellaan? :lol: Tairan tuos Tuaregis pysyä kun ei oo uutta pytty heti hankinnas. Vähä arvelisin juu että aikas vääntöisät toverit yhes :)



Kaikki katteet lakkasin tuos illalla

Nestekäppärin sovitin kiinni: lattaraudasta palat satulankiinnikkeestä käppärin satulaan ja sitte vanhasta vaijerikäppäristä otin kahvan sen irrallisen kiinnikepalan kun sitä ei ennestään ollu

Kiitokset oooozz|:lle setistä, enää ilmausta ja muutamaa nippusidettä vailla ;)



Kuvia pistelen huomenna

26.7.2010 13:54

Kävin pajas vähä kuvailees


Fättis ei oo ekana ostoslistalla, mutta kylä tuollaki kehtaa ajella siihe asti ;)
Kuva

Näitä minä fanitan
Kuva

Liika innoissani vedin lakkaa illalla ja sen kyllä huomaa :roll: No pitää seuraavalla kerralla kattoo vähä ettei päästä enemmä ku tarttee

Kuva
Kuva
Kuva
:itku:
Noh, ei niitä nii heti huomaa ja on tuo pinta silti noin 75x parempaa ku mitä ne oli ennemmi :lol:


Sovitin jo loksun keulaan ja hyvinhä se sopi siihe uusien reikien saattelemana

Viä pitäs

Käyä hakees vanne matkahuollosta + hakee rautaa ja porauttaa samalla niihin pari 22mm ja 28mm reikää sarvienkiinnikkeitä varte.

Odottaa paripäivää että katteet on kunnolla kuivunu ja vahata ne + lyödä kiinni

Tehdä joku sellane kekerauta että se tulee takalipan myötäseks vaan lampun ja niitten suojaks

Tilata kundo wandalta ja sovitella se tuoho

EDIT:

unohtu pistää käppäristäki jotai :D

KuvaKuva
selityksiä kuvauksis

Nuita odotelles kommenttia 8)

26.7.2010 14:45

Saako kysyä, että paljon maksoit tuosta roxin takajarru setistä?

Komia peli tulossa :)

26.7.2010 14:48

Eikös sulla jo täs ollukki joka käsitakajarru vai muistanko väärin?

26.7.2010 15:20

Scaleo1 kirjoitti:Saako kysyä, että paljon maksoit tuosta roxin takajarru setistä?

Komia peli tulossa :)


75€ + postit

[TEIKKU] kirjoitti:Eikös sulla jo täs ollukki joka käsitakajarru vai muistanko väärin?


Oli se vaijerihomma mut olis pitäny modailla vaijeria sun muuta että olis saanu ottaan KUNNOLLA. On se neste vaan sen verran tunnollisempi että sen sitte ostin ku tarjottiin :)

200. viesti täytty 8)

27.7.2010 8:38

Oij joi kun on komiaa tulon päällä. Jos tohon putki asiaan vielä palaan, niin suosittelisin ostaan kundon paljon mieluummin kuin metran, itellä ollu molemmat ja kundo on paljon pareempi kikkauluun. ;)

27.7.2010 11:24

Kunnon sylkkä ja vähintää TG putkeks, kiskoo kyl nokan ylös

27.7.2010 13:31

oooozz| kirjoitti:Oij joi kun on komiaa tulon päällä. Jos tohon putki asiaan vielä palaan, niin suosittelisin ostaan kundon paljon mieluummin kuin metran, itellä ollu molemmat ja kundo on paljon pareempi kikkauluun. ;)


Jep, kundo on varmasti tulos :)

KonZa^^ kirjoitti:Kunnon sylkkä ja vähintää TG putkeks, kiskoo kyl nokan ylös


Ja hyrskytin ve'etään kylkeen nii hyrsk hyrsk :) :D :lol:

Täs ei oo haettu putkee/settiä jolla parhaiten sen keulan sais ylös vaan vääntävintä ILMAN uuden pytyn ostoo näi aluks, ku circlee olis tarkotus ny reenata enemmä ku normikeulaa menee jo iha tarpeeks ;)

28.7.2010 21:32

Tänää pistin uuret sarvenkiinnikkeet ja muut hilppeet kiinni.

Nii kaasukahva sitte alko kettuilee ja lahos melko lopullisesti, eli uutta hommaamas nii teikisköhä tollasella mitää?

Kuva
Kuva
Maalasin kans kaikki metallinpalat mitä oon ny tehny nii valakooseks. On se spreimaali vaan turhaa tavaraa :D


Sitte tänää alottelin tekee uutta kekerautaa tähä ettei se tulis lampun eteen vaan hiema alemmas


Kuva
Kisasin ilman maskia, vois ottaa koko maskin pois ja viritellä vaa joku pieni valo tonne johonki 8) + numerokilpi mahdollisesti

28.7.2010 21:50

Laita ihmeessä numerokilpi/maski. Aika karun näkönen ilman, kun virtalukko, sähköt yms näkyis.

Kui sulla ei oo sigmassa sitä telinettä? :eek:

28.7.2010 22:12

Koomee tuo keula. Ja komeet kiinnikkeet.

28.7.2010 22:58

aahh hienoo jälkee :P ja sanoisin et husQ laatta vaik onki aika massa mut kuitenki hieno ja pumppuun spotti valo ;)

28.7.2010 23:03

Komia varmasti tulee! oon sulle kateellinen tosta keulasta ;)

28.7.2010 23:26

mun mielestä näyttää vitun maukaalta ilman maskia, oikeen tollanen ''stuntti-looki'' :)