4.5.2014 23:24
Ledinauha kirjoitti:Naurettavaa tämä ainainen sähköjen syyttäminen, korkeaviritteinen kone on paljon vaikeampi saada säätöihin kuin vakioderbi ja yleensä pätkintä johtuukin imupuolen säädöistä.
Tässä pari "todistetta" Ducatin perussähköjen riittävyydestä:nevssons kirjoitti:Minä voin viellä varmistaa että 14k rpm on paukkunut espoon teillä. Ihan rajottamattomilla vakiovermeillä. Lähteenä Hardline jonka pitäisi olla kaikki hyväksynnät täyttävä.Palezu kirjoitti:No minulla on ainakin semmoinen tieto että herran vuonna 2013 vuosimallin 02 MBK X-limit varustettuna ducatin rajoittamattomalla cdi-boksilla kiersi Palezun tallissa 13600rpm eikä minkäännäköistä pätkintää liiemmin esiintynyt. Jos se on rajoittamaton boksi niin eihän siinä sillon rajoitinta pitäis olla??
Ducatin rajoittamaton CDI.
Ihan peruskomponentteja, toki ennakko ei ole mikään säädettävä, mutta periaatteessa mitään estettä kiertämiselle ei tuosta boksista löydy. Kuten Rossipoika ja Palezu mainitsivatkin, se ohjelmoitava Ignitechin boksi olisi kaikkein paras ratkaisu ottaen huomioon helppouden ja hinnan. Ei toki ihan plug'n'play, mutta lähes, jos nyt toisena ääripään esimerkkinä Palezun omat CDI:t (joiden kanssa on saanut varmaan jo miettiä jotain) ja ne monen sadan euron kisasähköt joita saa räpeltää varmaan enemmänkin kuin tuon Ignitechin boksin kanssa jos haluaa "säätöihin" saada.
Eli ainoa syy miksi Ducatin sähköt eivät välttämättä kierrä yhtä hyvin kuin "kisasähköt" on tuo sytytyksen ajoitus.
5.5.2014 11:21
5.5.2014 13:52
5.5.2014 14:40
5.5.2014 15:37
5.5.2014 16:14
5.5.2014 18:36
5.5.2014 20:21
7.5.2014 20:18
7.5.2014 21:51
7.5.2014 21:52
7.5.2014 22:22
8.5.2014 17:25
8.5.2014 21:17
8.5.2014 21:55