Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

27.7.2013 18:43

Niin kai se häätyy.. En olis vain uskonu että ton valurauta 75cc:n jälkeisillä säädöillä kävis rikkaalla.. Tällä hetkellä 28 dellortossa 120suutin :roll:
Tuli muuten haettua punasta ja mustaa nahkaa penkkiin ja tod.näkösesti ensiviikolla penkkiki pakettiin 8)
Ja kaverilta tuli sitte saatua tollanen Stage6 Oranssi Lämpömittari niin pääsee vilkuileen noita TPR lämpöjä muutenki ko kämmenellä ;)
Vielä olis tiedossa pumppujen huoltoa ja jotakin pikkuosia pitää maalata :P

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

27.7.2013 19:47

Itellä teki roxi vähän samanlaista ko vanhat läpät harotti. Tuo parempi sytkä auttaa muuten kans ihan kivasti tehoihin ainakin tuon tasosella pytyllä ;)

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

27.7.2013 20:13

Otsikosta voisi päätellä, että tästä on tulossa stunttivehje. Vakiosytkä lienee stunttikäytössä paras vauhtipyörän massan takia. Tokihan huipputeho olisi varmasti parempi kisasähköillä tjms.

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

27.7.2013 20:43

Joo tiiän että auttais saamaan tehoja irti ja löytyyki tollanen Malossi MHR kisasähkö paketti, mutta sitä en varmastikkaan laita kiinni koska vääntöjä tässä kaivataan eikä mitään suuria tehomääriä.. 8) Ja pitää kokeilla toisillä läpillä yms..

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

28.7.2013 1:20

No kisasähköillä vääntö saattaa olla juurikin parempi jos ennakkokäyrä on parempi kuin vakioissa, elikkä ennen tehoaluetta ennakko aikaisemmalla. Vakion painavempi vauhtipyörä auttaa vaan keulan nostossa kytkinpommilla, mihinkään muuhun se vauhtipyörän paino tuskin vaikuttaa stunttikäyttöä ajatellen. Mutta kyllä minäkin varmaan vakiot pitäisin kun niillä ei tarvi sitä säätämistä murehtia.

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

28.7.2013 1:28

Joo no mitä oon ite noita kisasähköjä laitellu ja säädelly niin on kyllä alaväännöt aika hyvin hiipunu.. :roll:

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

28.7.2013 1:34

No sitten ne kisasähköjen ennakkokäyrät on vissiin aika paskoja :D Tai sitten ne on tehty sellaisiksi sen takia että sama malli toimisi hyvin monessa eri moottorissa. Jos käyrä on jollekkin moottorille hyvä, toiselle se voi olla jopa tuhoisa jos ennakko on väärässä paikassa liian aikasella.

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 21:42

Noniin, nyt alkaa pikkuhiljaa uupumaan ideat mikä tossa mopossa olis, läpät oon korjannu, eli hioin runkoa sillain että läpät on mukavasti eikä raota, sitte uuet bensat tankissa, uusi tulppa ja pienempi suutin.. Samaa paskaa edelleen ei mitään muutosta. :x
Seuraavaksi vaihdan tuon magneeton, kun silloin kun meni kampiakseli poikki niin tuli jotaki naarmuja sinne sisälle.. :roll:
Jos ei silläkään toimi niin häätyy koittaa jotain toista kaasaria :paha:
Mutta joo tässä nyt tylsyyttäni maalasin jarrusatulan adapterin, maali nyt vaaleampaa mitä rungossa, mutta mielummin tuo entä ruosteinen adapteri. :D
Kuva

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 22:00

Niin siis miten paljon pienemmän suuttimen sie nyt sinne pistit?

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 22:19

10 numeroa pienemmän suuttimen iskin pesään. Kaipa se pitää vielä pienempi hommata. :x
Tuli vain tässä mieleen että jos joku muu on näitä AM6 moottoreita purkanu ja kasannu niin eikös kytkimenpuolen stefaan tule sellainen ns: "pusla" sisälle? Kun kauan aikaa sitä mietin kun sen puslan sinne lykkäsin niin vuotaakohan se stefa painetta tai hörppiiköhän se öljyä kytkinkopan sisältä?
Koska ei se nyt niin tiiviiltä vaikuttanu omasta mielestä :roll:
Ja tässä kuva tulpasta ja kannesta.
Kuva
Kuva
Helvetin rikkaallahan tuo näköjään käy ja näyttää että ihan liikaa öljyäki olis, mutta 2% seokset tankissa kuitenki on..
Miten se voi oikeasti käydä nuin rikkaalla ja vielä pienemmällä suuttimella entä mikä valurauta 75cc:n kanssa oli? :paha:
Olisiko kaasarissa vika, villiveikkaus.. :nörtti:

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 23:07

KYllä sinnä tulee sellainen pusla.

Kokeile vaan reilusti pienemmällä, sittenhän sen näkee toimiiko. Syy voi olla tuokin, että on liikaa öljyä. Ainakin näyttäisi olevan aika tujusti, jos se kytkimenpuolen stefa vuotaa?

Jos kasauksessa laitoit paljon öljyä niin siitäkin voi johtua tuo määrä tuossa.

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 23:35

2% seoksella lämpimällä koneella ei kyllä pitäisi enää hirveämmin savuttaa joten saattaishan se kytkimen puolen stefa vuotaa. Ota vaihteistoöljyt pois ja koita käykö paremmin :D

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 23:37

Kasauksessa en paljoa kyllä omasta mielestä laittanut, sormella vähän pyttyyn laitoin että ei ihan kuivana mennyt mäntä sisälle. Ja vois kyllä tosiaan käydä täkäläisestä yamaha liikkeestä hakemassa aluperäisen stefan tuohon kun ei se montaa euroa maksa ja pitää muutenki käyttää öljyt pois ja koppa irti kun unohtu laittaa polkimen jousen esijännitys niin ei palauta kunnolla ja pitää jalalla piettää paikallaan ettei rohise.. :paha:

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

31.7.2013 23:48

Koita vaa reilusti pienemmällä suuttimella ja jos ei lähe nii kato jumiiko ryyppy silleen että se jää päälle

Re: MBK X-limit Stunt Goes 86cc TPR | Firstrun ja apuja?

1.8.2013 0:07

Apikka_Razing kirjoitti:Koita vaa reilusti pienemmällä suuttimella ja jos ei lähe nii kato jumiiko ryyppy silleen että se jää päälle

Niin kai se häätyy tehdä, mutta magneeton ja tuon stefan kyllä nyt uusin ko on mahdollisuuskin siihen. Ja miksihän tuo mopo sitten lämpeää niin pirusti ja aika lyhyessä ajassakin? :eek: