Mopo on mun joo, mutta en halua tehdä omantyylistä, ei riittäis ikinä varat. Ja haluan pyörän joka olis hyvän maun mukaan tehty joka olisi edes vähän omalaatuinen, mutta silti ajettavan näköinen muidenki mielestä
Paisarin lämpörautaa ja kytkinkoppaa kiillotellu/vahaillu vaan.. etujarrunkin sain jotenkin toimimaa. Eilen tuli sit kans kauden ekat sakot, ajelin kaverin kotarilla syrjäisellä bombersuoralla, fobba tuli ja sillee.. Oottelen päätöstä millon kortti pois vai lähteekö ollenkaan
48e sakot tuli mulle, kotaripojalle ei onneks mtn. Päästään viel uusiks ajelee
Itse detsi juurikin nyt:
Osaatteko pojat muuten sanoo, miks toi dt rupes kiertämään kuten pitää just pesun jälkeen?
kaasarit yms pesty monia kertoja aikoja sitten kun on yrittäny saada toimii, nyt sit alko päriseen ku pesasin o.O vakioputsarikin on kiinni!
Eli siis iskari on seuraava "vika" mikä pitää korjata... Pitäisköhän pestä tuo laite taas jos vaikka iskari jäykistyis ja pidentyis?
elkee lukeko tuhmasti..Pitäiskö muuten värimaailmaa muuttaa? Valkoset katteet oisko mitään? Tahi tarrasarja? Mtn tmx-graphiksin rockstaria tai jägeriä en taija ku aika juotuja litkuja nuokii. Jotain omaperäistä... Vaikka muumilimutarrasarja? Noeiny, bongasin eräspäivä tällästä:
Mitä olisitte mieltä? Värimaailma hiukan hintahtava mut jokainen on vähän homo!