Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: DT goes Jagermeister // 9.3 Loppusuoralla!

9.3.2013 22:42

Ja mopotuningin paskamyrsky vältetty :D
Vielä pikkusen operoitavaa...viikko kaks ja pyydän tän lukkoon :roll:

Re: DT goes Jagermeister // 9.3 Loppusuoralla!

9.3.2013 23:59

Älyttömän nätti! viel ku mg-koppa olis musta ni bueno! ;)

Re: DT goes Jagermeister // 9.3 Loppusuoralla!

10.3.2013 0:39

Helvetin hieno detsi! poikkeaa vaan niin paljon tavallisista väreistä jne ;)

Re: DT goes Jagermeister // 24.2 Vanteet maalattu

10.3.2013 10:12

Hemmetin komeaa! 8o Mg-koppa mustaks ni olis 10+++! :eek:

Re: DT goes Jagermeister // 9.3 Loppusuoralla!

10.3.2013 18:41

Helvetin makee! 5/5!!

Re: DT goes Jagermeister // 9.3 Loppusuoralla!

10.3.2013 20:23

Kaunista jälkeä! sipaiseppa tosiaan mg koppa vielä mustaksi niin kruunaa kokonaisuuden. :D

Re: DT goes Jagermeister // 9.3 Loppusuoralla!

10.3.2013 21:41

Täydellinen kokonaisuus! Ainut että tuo taka häkki vaan pistää silmään kun taitaa olla aika likainen. :)

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

6.4.2013 18:46

Noniin päivitellääs tätäkin pitkästä aikaa 8)

Oon saanut vähän aikaan viimeaikoina. Ostin purkuosista uuden tankinkorkin ja avaimet ja terpin kahvarungon jossa pitkille katkasija. Sähköt laittelin v-faceen ja vilkuille jne.

Ketjut rasvattu,jarrut ilmattu tankki täytetty jne.

Kunnes pistettiin käyntiin...Tyhjäkäynti sellasseet 4000rpm ja kiersi max 6000rpm ja kierrokset leijui.
Noh tänäänhän sitten laitoin kellon soimaan siinä kymmeneltä ja heräsin laittamaan detsiä. Otin paisarin irti ja kääntelin ja availin kaasaria...jooh luisti jumissa. Päädyin sitten ottamaan sen (kaasarin ) irti. Noh siitähän tää purkaminen alkokin :D Ekana lähti se katalysaattorin tehoste-härpäke letkuineen päivineen. (enkä muuten tasan laittanu takasi) Sitten huomasin kuinka ilmanputsarista valu veden ja öljyn ja hiekan sekotusta = ilmanputsaria irti. Siinähän irroteltiin sitten takahäkki ja hilppeet ja päästiin ilmanputsariin käsiksi
(tässä välissä kävin maukkaalla keburullalla ja ostamassa peltipöntöllisen bräkleeniä)
Ilmanputsari aivan paskassa, hiekkaa kaikkialla -.-

Putsailin sitten ne ja kaasarin siinä ja sitten kasaamista alotellessa aattelin että korjaampas ton ryypyn samalla kun vaijeri oli ollut irti...eihän siellä kaasarin sisällä ollut ainuttakaan hilpettä ryypystä tallella -.-

Mistäköhän sellasseen sais hommattua?

Samalla tuli huomattua että kohta jossa kaasuvaijeri jakaantuu öljypumpulle oli katki.
Mietinkin että miks helvetissä se sylkee öljyä putkesta niin saatanasti :lol: öljypumppu pumpannu kokoajan täysillä öljyä sekaan .

Huhuhu tuli kyllä ihan tarpeeks rojektia tällekkin päivälle

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

6.4.2013 19:19

Miten se täysillä pumppaa? Jos vaijeripoikki niin eikös se silloin ole pienimmillään syöttämässä öljyä?

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

6.4.2013 19:38

No miten mä tämän nyt tulkitsin niin kun se vaijeri on poikki niin silloinhan se ei edes pumppaa öljyä, mutta koska tulppa on silti musta kuin mikä niin uskon että toi on jäänyt jumiin maksimi asentoon tai jotain...

Ei se leiponu ole kuiteskaan...

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

8.4.2013 10:54

Oke, mutta tilaat vaikka sparewheeliltä nuo ryypyn osat, ei paljoa maksa.

https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/12644

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

8.4.2013 21:04

Meneekö nuo osat PHBN kaasariin?

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

8.4.2013 21:07

Ei mee.. Miks muistelin, että olis ollu phva.. :lol:

No tässä on oikea. http://www.tmi-janikaasalainen.fi/-p-2542.html

Re: DT goes Jagermeister // 6.4 Huoltoa...

8.4.2013 21:30

No voeee helvetti....
Googlailin sunnuntaina ja lauantaina monta tuntia mutten silti tollasta löytäny -.-
Tuli ostettua käytettynä uus PHBN kaasari... tosin sieltä saa sitten varaosia jos myöhemmin tarvii... :roll: