2.10.2013 9:28
Tavoitteena lähinnä tehokäyrän optimointi kiihdyttelyyn ja haastavaan rata-ajeluun. Ei tällä jälkimmäistä paljoa tehdä, mutta kuskilla on kivempaa kun itse pyörän kierroksilla pitäminen on pienenin haaste.
2.10.2013 15:37
2.10.2013 16:41
2.10.2013 21:50
4.10.2013 16:52
Jaa minä ku aloin nyt epäilemään, että se sun kone pyörii laihalla. Jos säädöt olevinaan kohdallaan, niin onko imuvuoto mahdollinen? Virtaako bensahana/ neulaventtiili? Tuo kannen harmaa öljylitku kun näyttää niin harmillisen tutulta. Ja kun tässä oli sitä tehomonttuakin... Nääs pahin tehokuopan aiheuttaja ennen piikkiä on laiha seos.nevssons kirjoitti:Jos minulta kysytään niin veikkaisin nakutusta. Katsokaa tuota männän reunaa.
Joo, mutta on se putki paksukin. Eihän sen diffin jälkeen oo pulssissa enää paljoakaan takasin lähetettävää.Turbokitissä tuo vastakartio kun on mallia jyrkkä.
Yläpuolella lienee selitys.Palezu kirjoitti:Se mua vähäsen ihmetyttää miten siinä detsin putkessa voi olla laajempi tehoalue vaikka se on hivenen lyhempi ja erittäin paljon paksumpi kuin tuo mun diy putki
6.10.2013 19:31
8.10.2013 20:51
Vaikka nyt jo vähän ehkä hifistelyn puolelle menee, niin osa- ja täyskaasun tehokäyrät ei välttis oo ihan sama asia. Eli oliks tässä nyt kuoppaa täys- vai osakaasun käyrällä? Ilmeisesti osakaasun jos neulaa ollaan säätämässä...nevssons kirjoitti:elikkä neulaa saisi pykälällä nostella. Siinä asennossa sitä kun ei oltu vielä koitettukkaan. Tehokuoppa oli silti ihan yhtä voimakas turhan rikkailla neulan säädöilläkin.
8.10.2013 22:16
10.10.2013 20:56
11.10.2013 13:30
11.10.2013 13:54
11.10.2013 20:36
12.10.2013 16:54
15.10.2013 23:39
16.10.2013 0:05