11.11.2012 0:17
11.11.2012 0:52
Zusuki kirjoitti:Siinä selvitettii viat ja vastattiin viellä muittenkin kysymyksiin aukottomasti. Hyvä että tämmösiäkin tekniikan neroja on olemassa, ei tämmönen lukiolais juippi muuten sais koskaan tätä härvelii toimimaan . Kiitos ja kumarrus taas !
Ps.
Siis löytyykös tuolta jostain viellä jonkin sortin kierrosten rajoitin ja mistä ja miten ohitetaan?
+
Ja millä kaavalla voin laskee nuo sopivat välit tuolle? (Paino, huippukierrokset mitä kone ottaa..)?
11.11.2012 2:14
11.11.2012 2:25
Zusuki kirjoitti:Ei haittaa kuvien määrä yhtään, kuvathan kertoo enemmän kun tuhat sanaa .
En taida viellä ihan heti lähtee purkamaan konetta, koska en ole mitenkään erityise taitava/nopea näitten laitossa ja pitäs männänvaihto viellä kevariin tehhä + raven asennus jne. ja PV:tä pitäs vähä viritellä
Off-topiccina ihan vaan kysyn, että kumpi se on parempi. Malossi vaiko 80cc p++?
Itelle justiinsa normi malossi ja vitosvaihe tulossa kiinni.
Oon myös miettiny, että tekis pvseen sllase alakauttasen putken niin oisko vinkkejä?
13.11.2012 1:01
14.11.2012 16:46
14.11.2012 19:16
Zusuki kirjoitti:Kyllähän se on pvn runkoon laitettu . Mikroautoissa käytetään mm. rotaxin ja raketin koneita mitä tiedän, mutta jossain omavalmisteisesta karting autosta tämmöne voipi löytyy.
14.11.2012 21:58
16.11.2012 0:28
28.11.2012 19:31