Terveeks, vois vaihteeks päivitellä ku aika laiska oon ollu. Viime viikonloppuna ny kuitenki alotettii konetta purkaa. ensiks vaan lyötiin koko paska puoliks, purku vaiheesta ei kuvaa ole.
Tossa kuitenki jotain mitä otettii pois
Ihan koskematon kansi, jotain pitää tehä:
Mäntä, pientä puhallusta, ei kuitenkaa näyttäs kovin pahalta ?
Pyttyä, aika koskemattomalta näyttää
Nuo huuhtelut näyttää vähä mielenkiintoselta ? en kerinny verrata muihin plusuihin mitä hyllyssä.
Läppäkanavaa ja laippaa.
Dellun imukaula
Hiilikuituläpät, pitää tota läppärajotinta vaikka millin verra nostaa.
Vanha vaihteisto lähti irti:
Sitten vertailua 4 ja 5 vaihteisten välillä, niin pieni ero mutta kuitenkin niin suuri
Tähän asti kaikki meni ku strömssössä, kamat kasaan ja kotio. Toisena päivänä konetta kasaamaan ja ulkomuistista vaihteisto kasaan, lohkoon tiivisteaine ja yhteen. Koitetaan mite vaihteisto toimii ja hyvin pelittää. Sitten iskee se fiilis että hetkonen... Kampikammion ja ton vaihteiston tilan välinen seinämä on jääny tiivistämättä
Eihä siinä mitää, lohkot puoliks, en ottanut ees vaihteistoa irti. Laitoin vaan uuden tiiviste aineen ja kasaan. No nytpä niistä vaihteista ei enää toimikkaa ku N-2-3-5. Ja neki aika jäykät, ei auttanu vaikka mite pyöritteli konetta. Purin ja kasasin lohkot 4 kertaa ja jotenki ny ei tuu mitää järkeä tähän touhuun. Otin välissä myös vaihteiston irti, kasattu kaikki niinku räjäytyskuva sanoo. Missä mättää ? Ite epäilisin sitä lohkon ulkopuolella olevaa rumpuun tulevaa liikuttajaa, mutkun sekin näyttäs toimivan ihan nätisti. Kummallista.... Kellään ideoita ?
Lisää kuvia
Laakerit oli kun uudet niinkun kahden km ajoilla pitäs kyllä ollakkin...
Kertokaa jos suinkin näätte jotain mikä mättää! Kommenttia saa ja pitää antaa muutenkin
Joo ja kuvat on otettu perunalla ja kuvaaja on aasi