Pitää päivittää vähän tätä minun rajoitin juttua. Eli viikonloppuna pösö vietti yön palen tallissa, kun ei meinattu saada rajotinta toimimaan kiluamatta joten jätin sen palelle kun pale on tehokkaimmillaan koodaamaan illalla kun saa omassa rauhassa miettiä päänsä puhki
Merkittävin parannus minkä pale teki oli se, että rajoitus ei katkea rajoitus alueella missään vaiheessa, kun aiemmalla se katkesi ja aiheutti typerän äänen ja kaiken muun ja ei me oltu tätä tietenkään huomattu aiemmin. Samalla laitettiin myös tuo koveneva rajoitus eli rajoitus teho kasvaa aina kymmenellä kun mopo menee 1 lujempaa rajoitus alueella. No eihän se tietenkään toiminut kun illalla testattiin kun mittari näytti ihan mitä sattuu ja rajoitus vaihteli. Pale onneksi löysi vian ja se korjattiin ja nyt se JUMALAUTA TOIMII VIIMEIN KUNNOLLA!!! Viimein saatiin edes jonkinlaiset säädöt joilla nopeus pysyy kurissa
(nyt menee tasaisella 54, ylämäkeen hyytyy 53 jos mäki on tarpeeksi pitkä tai jyrkkä, mutta ei tipu tämän alle ja alamäkeen menee 55 tai 56) ja äänet ovat ihan ok kun ei ole aaltoilua vaan ääni on koko ajan semmoinen nopea pätkintä ja nykimistäkään ei esiinny oikeastaan yhtään. Huvittavinta on se, että jos alamäkeen pääsee 56 niin teho on kasvanut vissiin jo niin isoksi, että mopo käytännössä sammuu (tai veto katoaa) ja vauhti tippuu 54. Kuukausia tämän kanssa on saanut tapella ja hermot on menneet kymmeniä kertoja ja parku on meinannut välillä päästä, mutta viimein näyttää siltä, että tuo toimii niin hyvin kuin se voi. Voi sitä varmaan saada säätämällä vielä hieman paremmaksi, mutta täytyy myöntää se tosiasia, että sitä ei voi saada täysin äänettömäksi tai huomaamattomaksi, kun sen pitää kumminkin rajoittaa mopoa parhaalla tehoalueella
Ette uskokkaan tätä huojennuksen tunnetta kun viimein saatiin tuo kiukutteleva härveli toimimaan niinkuin sen pitäisi toimia Jos tuo nyt menee hajoamaan niin voi *****