Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

9.6.2012 19:45

Ei mulla ollu imukaulan kans ikinä mitään ongelmaa. Samalla kaulalla mentiin koko mulla oloajan.
Perhana ku alkaa tekeen mieli taas tällästä uudestaa...

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

10.6.2012 0:32

Muttakun tässä on se stage6:sen imukaula&läppärunko jossa tuo pienemmälle kaasarille tarkoitettu imukaula osa on pehmeätä kumia. Siksi veljelläni Thounilla meni se hajalle. Myös kaasarin kohokammion pohjaan kului pieni reikä, koska kaasari heilui niin paljon, että otti osumaa välillä renkaaseen. :|

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

10.6.2012 0:45

Joo täytyy kattoo mitä sen kanssa tekee.. En nyt tälle pytylle sentään yli 21mm kaasaria pistäis, et paha ruveta sitä alumiinistakaan imukaulaa pistää, se kun on tarkotettu ~25mm kassulle..

Ja mulla ottaa nytkin toi kaasari iskariin kiinni. :D Muutenkin iskarin halkasija hiukan liian suuri kun renkaan ja iskarin jousen välissä se 2-3mm tilaa.. Eipä se kyllä mihinkään oikeen tunnu joustavankaan, et kattoo nyt jos vääntäis tilalle vaikka vaan neliöprofiilista pätkän. :D

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

13.6.2012 22:25

Hmmm. Rakenna ite uusi imukaula? Kyyllä pitäisi osata kun viilaa näytät osaavan käyttää hyvin. Metalliputki kouraan ja vääntämään uutta imukaulaa. :D

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

13.6.2012 22:51

Jooh, ei se mikää ongelma kyllä oo. Nappaan töistä yhen vesijohtokurvin ja siitä + tosta sorvatusta holkista vääntelen sit sopivan combon. Pitänee samalla poraa parit reiät imukaulaan ja vetästä kaks letkunippaa siihen, toinen alipainehanalle, ja toinen boostbottlee tai vastaavaa varten. :)

Sainpas laitoksen käyntiinkin. Booailee (suutin 105, tk suutin vakio, neula keskellä, ilmaruuvi 1,5kierrosta auki.) ja käy muutenkin vähän niin ja näin. Eka käynnistyskerta niin mitä muuta voi oikeen oottaakkaan.. Paha vaan testaa sen enempää ku alipaineletkusta pitää imee bensaa kaasariin et pysyy käynnissä. :D
Mut kun imukaula-asian saan kondikseen niin alkaa se kuuluisa säätörumba.

Viteoo: http://insa.kuvat.fi/kuvat/Boosteri/vid ... -45-15.mp4

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

24.6.2012 21:21

Jaahas, juhannusjuomat kaatu näppikselle ja sen johdosta kirjotellaan nyt sit OnScreen näppiksellä, et pidän tekstin lyhyenä...

Kuva

Säädöt heitetty hatusta, käy hiukan laihalla, mut testilenkki ajettu! Vetää vanhaan settiin verrattuna ihan helvetisti ja kovaa. Lisäilen ajovideoo kun kyseinen tulee ajankohtaseks. :) Viel puuttuu käytännös pidempi kaasuvaijeri ja se alipainenippa et pääsee lenkittää. ;)

e: kuva fix'd

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

25.6.2012 10:21

Täst kyll tulee kisasen hiano imuri. :D mikäs putki on paikoillaan? S6 pro?

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

25.6.2012 16:06

Sepä se. :) H*lvetin hyvältä putkelta vaikuttaa.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

25.6.2012 16:14

Komia tästä on tulossa mutta onhan tuo penkinpäällinen väliaikainen? :D

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

25.6.2012 19:11

Penkis itseasiassa ei oo ees päällistä. :D Nappasin vanhan mustan päällisen veks, kun siitä löytyy muutama reikä, ja tuollanen muovi siellä oli vaahtomuovin päällä. Sekin vähän irtoillut ja pari pientä reikää omaava, joten meinasin et jos vetäis vaikka uudestaan läpi elmukelmulla tjms jolloin olis vesitiivis. :)

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

25.6.2012 21:28

Pistä penkki valkoseks, tuo on jo tosi komee!

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

25.6.2012 23:07

aa, luulin et on jo varsinainen penkinpäälinen. :D

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

10.7.2012 21:38

Joopajoo. Kaasuvaijeri tehty, imukaula tehty (kahdella nipalla, toinen Boostbottle, toinen alipaine), takajarruvaijeri jotenkin kiinni, maadotuspiuha rungosta koneeseen jnejne... JA SEHÄN KÄY.

Nappaa alhaalta helvetin nätisti, mut siihen se loppuukin. :| Kytkinjouset irrottaa noin 6krpm, ja sit vetää aina johonkin 7-8k saakka kunnes meno kuolee. Varin säädöt? Luultavasti n. 50% VP-jousi vois olla paikallaan?

Koneessa siis nyt:
-Vakiopytty, pako +75%, 19mm korkea. Huuhtelut siistitty, takahuuhtelun suuntausta & kokoa muutettu. Korotettu jotta aukot aukeavat AKK, ja sama 1,5mm pytyn päältä pois. Kantta laskettu 1mm, squish n 50% ja välys 0.4-0.5mm.
-dellorto 18mm ilman putsarria, tilalla jonkinnäkönen kiihdytyssuppilo
-Omatekemä imukaula, stage 6 läppäkotelo, ja käytännössä Malossi VL6 vastaava läppäventtiili
-Stage 6 Pro putkena
-Varissa malossin multivari, 6krpm kykäjouset ja malossin keltanen (15%?) VP-jousi
-Kevennetty vauhtis
NGK BR8/9HS

Kunhan ton sais ylhäältäkin kulkeen ni vois ottaa ajovideookin :)

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

10.7.2012 22:39

Löysä vp jousihan se sielä kummittelee. :D Jäykempää vaa tilalle.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

10.7.2012 23:51

On kyllä aivan liian löysä vp. :D