Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
19.8.2011 18:44
Suunnitelmat kato muuttui, kahlaisit koko topikin ensin läpi
19.8.2011 20:18
Topsa- kirjoitti:Ei tämä nyt miltään uniikilta minusta näytä
jep jep. empä tuota otsikkoa osaa vaihtaa niin olkoon tuolla nimellä
Viimeksi muokannut pbt päivämäärä 19.8.2011 23:41, muokattu yhteensä 1 kerran
19.8.2011 20:49
Throttle kirjoitti:Suunnitelmat kato muuttui, kahlaisit koko topikin ensin läpi
Niiiin, enhän olekkaan kuin ensimmäiseltä sivulta asti seurannut tätä..
21.8.2011 20:58
pbt kirjoitti:Topsa- kirjoitti:Ei tämä nyt miltään uniikilta minusta näytä
jep jep. empä tuota otsikkoa osaa vaihtaa niin olkoon tuolla nimellä
Aloitusviestistä muokkaat otsikkoa
30.8.2011 20:03
ärrr!! Raha pula iski niin kuin ajattelinkin. Noh onneksi mopo käy ja kukkuu mutta ei kulje kuin 40km/h koska mäntä on ihan suoraan sanottuna perseestä. No mitäpäs muuta voi odottaa 1 renkaiselta männältä. ja sitten sisus kumit vuotaa. Projekti on siis tauolla. Eli siis moderaattoreille: luukkoon vaan jos siltä tuntuu.
4.9.2011 21:45
Mielenkiintoista yksin puhelua täällä. Noh ei se mitään laitetaampa pari kuvaa:
Tekemistähän tuossa vielä piisaa vaikka kuinka paljon mutta nyt on rahatilanne sen verran huono että hetkeen ei varsinaisesti "edisty"
Kommenttia kiitos!
5.9.2011 7:13
Niin mikä pytty tähä oli tulossa? 80cc?
Komea vehjehän tuo on, meinaatkos myydä sitten kun roju valmis?
5.9.2011 16:45
Anonyme kirjoitti:Niin mikä pytty tähä oli tulossa? 80cc?
Komea vehjehän tuo on, meinaatkos myydä sitten kun roju valmis?
Metran 50cc jossaki vaiheessa heti kun saan imu-puolen korjattua siitä ja viilattua yms. Noh ei se ole vielä kirkossa kuulutettua että pitäisin ton. Että katsoo nytte.
6.9.2011 17:01
Muista sitten, että Metran pytyn kanssa suositellaan Metran kampparia.
6.9.2011 18:24
Olkkuz kirjoitti:Muista sitten, että Metran pytyn kanssa suositellaan Metran kampparia.
ja paska
kyllä sen oma kampi kestää kun oli kiinni noin 1 kk ennen ku pyttyyn tuli vika. Elikkäs mitä suotta
6.9.2011 18:43
Tänään ylä-kerta purkaantui ja tällä viikolla lähtee pytty porautukseen.
Siinä on paljon haukkumani mäntä:
Ehkäpä olikin jo aika pyttyä porata. Kuvassa näkee myös pako-aukon josta voi lukea aikaisemmilta sivuilta:
Kannattasko pytty ja kansi puhaltaa ja maalata uudestaan. Kestääköhän toi 400c kuuman kestomaali?
7.9.2011 19:26
Kyllähän noita on puhalleltu ja maalailtu, ihan perus kiiltävä musta kilikolikin sylintereissä ja kansissa on pysynyt.
9.9.2011 18:33
Dodiin nyt tuli haettua pytty porautuksesta. Vielä täytys viilata mäntää vähäsen että on kaikki aukot oikein auki. Noh kattoo jaksaako sitä tehä.
9.9.2011 18:54
Olkkuz kirjoitti:Muista sitten, että Metran pytyn kanssa suositellaan Metran kampparia.
Ei todellakaan tarvitse, Puchin vakiokampura kestää mitä vain. Paitsi tietenkin epätasapainossa olevaa vauhtipyörää.
9.9.2011 21:32
Olkkuz kirjoitti:Muista sitten, että Metran pytyn kanssa suositellaan Metran kampparia.
Ai jaa...? Kuka suosittelee ja miksi?
Ja jokuko on katsonut asiakseen sörssiä pakoaukkoa moottorisahaviilalla?