Ja iltoja taasen.
Eipä se kiillotus vieläkään napannut. Tai no, k-raudasta kävin kokeilumielessä ostamassa jonkin "hienon" kiilloituslaikan rälläkkään, ajatuksena saada ainakin toisen tekniikan lohkoista schaibat pois hieman vikkelämmin. Yllättävän hyvin lähti suurimmat pinnasta ja jopa kiiltoakin tuli, mutta kyllä tuo paljasti sieltä monta ikävää pikku monttua.
Kittiä, ynnä muita tarpeita ostellessani eilen osui Varaosamaailmassa silmään jostain
laatikosta sanat "sähköinen takaluukunav...". Tutkailin tuotetta hetken käsissäni ja lisäsin ostoksiin. Tästä tuli sitten rakenneltua se sähköinen avausmekanismi tuolle penkille.
Enää puuttuu se pumppu ja ohjainyksikkö, jolla saa sitten kaukosäätimen kautta sen avauksen (nyt pelkällä napilla toistaiseksi). Sopivaa pumppua käyn varmaan tällä viikolla vilkuilee autopurkaamolta. Taistelua tuon virityksen kanssa oli enemmän ja vähemmän tässä parin päivän sisällä, ennenku sai toimimaa kunnolla. Oheiset kuvat kertoo solenoidin sijainnin ja ehkä jotain muutakin. Videotkin lisäsin.
Pitää vielä solenoidin ympärille pyöritellä pehmusteet, ettei jurahda tuollain häiritsevästi avatessa.
Ulkoapäin katsottuna,
Lukko eestaasLukon hakaan joutui poraamaan reiän, josta sai vaijerin vedettyä + muut pienet modaukset jotta sai toimimaan..
Sieltä se sitten löysi paikkansa. Kiinnitykset eivät näy vielä kuvassa.
Ruma kolokin alkaa peittymään.
Poppien levyn sahailin pari tuntia sitten muotoonsa ja tein reikiäkin jo jonkinverran - huomenna sitten lisää.
Takakatteen ja rungon väliset
raot tein uudestaan, kun edelliset eivät oikeen miellyttäny enään. Nyt on paremmat ja kestävemmät, tuli silloin rungon korotuksen jälkeen nuokin raot.
Tässä tän kertaiset tarinat ja tekoset, kommentointi on suotavaa!
Viimeksi muokannut Tozin päivämäärä 14.4.2012 11:43, muokattu yhteensä 1 kerran