Juu kaippa se täytyy nekin sitte vaihtaa
Eikö nuista laakereista kuitenkin aina pyörittäessä kuulu pieni ääni vai pitäiskö olla ihan äänetön, kun osassa ei mitenkään huomattavasti pistä vastaan mutta silti vähän pitää ääntä. Pari laakeria taas sit rohisee oikeen kunnolla ja raskas pyörittää, ne ainakin pittää vaihtaa
.
Mh:sta sain syylärin päätyjä kiilloteltua, vähän jäi vielä kesken kun oli metalpolissi loppu. Elikkäs ensin vedin 120-1500 vesihiomapaperilla ja sit porakonella ja kiillotuslaikalla+vahalla. Eihän tosta mikään täydelline tullu mutta eihän se paljoa näykkään. Seuraavana sit vanteitten kiillotus..
Syyläri:
Blingbling:
Roxia on saatu myös edistymään ja nyt on jo ajossa. Tuo kauppa ei omasta mielestä kyll menny ihan putkeen, kun oletus oli että pitää vaan sähköt laittaa kuntoon ja kovaa ajoa ja konepuoli ois täysin kunnossa
. No kun kipinä löytyi ja lyötiin käyntiin niin eiköhän se kaasari tulvinu ja kannentiivisteet vuotanu.
No sit kun ne oli korjattu, niin eihän tuolla päässyt ees liikkeelle kun oli niin paskoissa säädöissä. Suutinta piti vaihtaa 80--->128 että alko toimiin ja neulaa vaihtaa ohuemmaksi. Rulliakin piti keventää 6g--->4g ja vieläkin ehkä sais olla puoli grammaa kevyemmät. Kaasarikin vaikuttas olevan joku kiinankopio ja variaattoristaki paljastu pelkät vakio osat
. No nyt on kuitenkin ajossa, mutta vielä pitäis hommata joku viritysvari, uus kytkin kun vanhassa oli kytkinpalat kokonaan kulunu pois, ja parempi putki.
Katteita oon myös hommannu tuohon takakatteet, zetat, astinkatteen ja polvikatteen. Zetat ja alemman etukatteen maalasin jo kiiltävän mustalla ja löin kiinni ja polvikatteen ja takatteen hioin jo valmiiksi, pittää neki vielä maalailla.
Kytkin:
Zetat maaleissa
Kuvia koko läjästä tulee sit kun on kaikki katteet paikoillaan.
CPI ON MYYNNISSÄ OSINA, OSTAKAA OSIA POIS!!!: http://www.motot.net/talli/osat/id68069/