Mjoo-o, eli kyse on kuus kantti mikuni suuttimista ja niissä oli tosiaan joku juttu että vaikka ne on isoja arvoltaan ni ne ei silti ole niin rikkaita miltä kuullostaa. Nooh se siitä räpellyksestä siihen asti jahka saan sen kampuran stefan...
No ketutuksesta toivuttua ja vappu keitot nautittua olikin sitten pakko taas mennä talliin tekemään tilanne katsaus.
Eli taas kerran homma seisoo osien ja hitsaus langan puutteesta. olen sanaton.
Nooh tein mitä pystyin ja niihin kuulu mm. noiden änkkä palojen kanssa elämöinti ja tuommoseks nuo sitten tulee kun ne saa vaan hitsattua, otan ehkä 3-4cm pois tota paksumpaa putkea tosta noiden liitoksesta vielä.
Aina täytyy olla pientä hifiä
Tommonen vieteri tappo katkasija että sitten kun vetää turvalleen ni pyörä sentäs sammuu (on tullut monta kertaa tarpeeseen kotarin kanssa). Tuli myös vedettyä muita sähköjä samaan syssyyn kun kolvi kuumana
Niin niin ja sitten tämä jarru satula homma eli kuten aijemmin totesin se kotarin jarru satula olis paska ja sain tilalle kaverilta mistä lie suosta tai merenpohjasta kaivetun ikivanhan ktm jarrusatulan ja katos kepponen sehän toimi! Joten nyt on tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä, eli etujarru, takajarru, käsitakajarru toimivat!
Sitten jottei menis pelkäks hyväks niin tankki alkoi taas vuotamaan, alkaa pikkuhiljaa ärsyttää koko mokoma paska kun ei siitä millään tule tiivistä. Onko kellään kokemusta semmoisesta että tankki käsiteltäis sisäpuolelta jollain bensan kestävällä 2 komponentti maalilla? Noita reikiä on enään mahdoton löytää tuolta ja kun tota hioo tarpeeks ni pelti ohenee ja hitsaus vaikeutuu
Nooh, pitää kahtella nyt, olishan tossa vielä hommaa mm. ketjurullan laitto, maskin leditys, paikkojen siistimistä, sähköjen loppuun teko, käyntiin laitto ja ISO kasa hitsaus hommia.