Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: High-End RX

31.12.2012 13:25

XPSsm kirjoitti:Se on sama onko kilvet vai ei, molemmissa tapauksissa se on rekisteröimätön kevytmoottoripyörä..


Itse ajoin ihan crossi hussella tiellä, sain sakon ajoneuvo rikkomuksesta (kirjotusvirheitä?) ja jotn muuta mitä ei tässä mainita, sakot oli yhteensä 72e, olin 18.

Re: High-End RX

31.12.2012 16:07

Tätä vääntöä voi jatkaa poliiseja koskevassa topikissa. Selvää kuitenkin on että sakkoa satelee jos tällä yleisellä tiellä ajellessa jää poliisin haaviin, sillä ei niin merkitystä liene millä nimikkeellä pamppua annetaan.

Re: High-End RX

31.12.2012 18:18

Rekisteröinti asia tuli seleväks, ei saa kilpiin muutakuin katsastamalla, eli ilman kilpiä mennään ja kärsitään seuraamukset.

Toivotaan jotta ens vuosi sujuisi paremmin ;)
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 12.4.2014 12:34, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: High-End RX

1.1.2013 23:18

Jaaha tämä vuasi alootettihin vastoonkäymisellä, oikianpualeesesta etupumpusta puutuu jousi ja yks ohjuri, eli toisen etupumpun metsästys käynnissä.
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 12.4.2014 12:35, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: High-End RX

2.1.2013 23:59

Joo, toinen pumppu tuli kasaan, toinen on paloona, kun ei oo sinne niitä osia http://www.motot.net/galleria/kuva169624/
Jarrut ja penkki tuli matkahuollosta, hyvin soppii :D Nykytilanne: http://www.motot.net/galleria/kuva169625/

Nakkilan pyärästä ja moposta orotetahan osia innolla, sitte tämon kasas, paitti takajarrupalat pitää jostaki onkia ja se liukuputki osineen :)

Re: High-End RX

3.1.2013 3:47

Jos sulla on räxän pumput, niin niistä toisessa ei ilmeisesti ole alunperinkään jousta. Toimii ainoastaan tukevana iskunvaimentajana tjsp. :roll: Tuota joskus ihmeteltiin rx-ketjussa... Sieltä varmaan saisit tarkempaa tietoa. :)

Re: High-End RX

3.1.2013 18:15

Näin onkin, kiitos tiedosta.
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 12.4.2014 12:35, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: High-End RX

3.1.2013 20:06

Näinhän se asia on, itse tein molempiin räxiin niin että hommasin vasemmapuoleisen pumpun ja laitoin oikean tilalle, niin molemmilla puolilla on jousi.,

Re: High-End RX

3.1.2013 23:10

Joo, mutta onko sinulla kumminki se ohjuri siälä oikeassa pumpussa, missä ei ollut sitä jousta ? Itseltä puutuu, muttei se mikää välttämätöön ole?
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 12.4.2014 12:36, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: High-End RX

3.1.2013 23:24

Ei löytynyt minultakaan, eli vissii ihan vakiona tuollein. Kuinkahan sen ohjurin muuten saa pois?

Re: High-End RX

4.1.2013 14:58

Kyllä se on laitettu sovitteella kiinni, ei irtoa liman väkivaltaa, kun koitin liikkuuko.
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 12.4.2014 12:37, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: High-End RX

4.1.2013 16:16

joo itekkin huomasin että toisessa ei oo alunperinkään jousta,kuuluuko ne öljyt kaataa sieltä ylhäältä vai mistä ja miten saa sen missä ei oo jousta ni meneen siihen yläreikään? vähän väärä paikka kysyy mutta muutkin näköjään pähkäilee samaa :D

Re: High-End RX

4.1.2013 17:48

Jos nyt puhutaan pelkästä räxän keulasta niin Aprilia RX/MX topicin alotussivulla on täydelliset ohjeet.

Re: High-End RX

4.1.2013 23:23

Keula olis öljyjä vailla valmis, mutta kun ei oo mittaa millä mitata öljyt sinne :roll:
Kävi tälläinen juttu jotta ketjunkiristimen pultti katkesi takahaarukan sisään kun sitä koitin löysätä, jengat ehjät mutta jumiutunut ajan saatossa. http://www.motot.net/galleria/kuva169760/ Itseltä on keinot loppu sen irtisaamiseksi, pitääkö viädä jonnekki korjaamolle vai mihnähän ne tuon ottaisivat irti ?

Osalistaa mitä viälä uupuu: 12 holkkia, 7 pulttia, ketjurulla, eturengas, etuhaarukkaöljyä 290ml, kaasukahva ja vaijeri, jarrupolkimen palautinjousi, haitarikumi ja jarrupalat taakse.
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 12.4.2014 12:39, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: High-End RX

4.1.2013 23:31

Mulla kävi sama juttu sykerön öljyropun kanssa, kun katkesi lohkojen väliin. Ite sain pois kun ensin porasin muutaman millin pienellä poralla siihen, sitten tein jotenkin voimakeinoilla siihen uran ruuvimeisselille ja siitä pikkuhiljaa naputtelin vasaralla ruuvaria niin että pultti pyöri ulospäin. Se oli tosin n.0,5cm syvyydessä siellä välissä, mutta jumiin ei ollut ruostunut joten en tiiä toimiiko tässä mikään ton tyyppine ratkasu. :D

Tosin jos on hitsi-vehkeet käytössä niin tohon saisi varmaan jonkun jatkopätkän mistä vääntää...