No tuo nakutus tuli mieleen harmaasta väristä männän reunoilla. Tosin nyt kun kaiveli romulootasta katkenneeseen sokkaan leiponeen männä, niin olihan siinäkin - vasten muistikuviani - harmaa reunat. Ei tosin yhtä väkevästi mutta kumminkin.
Syitähän voi kuitenkin olla miljoona. Voi myös vaikkapa olla , että liian leveä pako on kuumentanut männänlakea liiaksi, hiekalla sudittaminen rasittanut konetta liikaa tai ihan yksinkertaisesti mäntää vain ei ole ajateltu sorvattavan tasalakiseksi
Vaikkei nuo ainespaksuudet viellä kaus karannutkaan luokasta venäläiset varmuuskertoimet.
Edelleen innolla odotan moparin tiskin mielipidettä asiasta.
Ei muuten tule halvaksi tämä mopottomuus... 135€ taksimatka. Älkää antako seuralaisenne sotkea penkkejä. Tod.näk. olisi logistiikka ja yöpaikat mennyt ihan eri tavalla kun olisi mopo ollut alla.
Ei tosiaankaan kuitenkaan juopuneena ajelua jos joku sitä kehtaa epäilläkkään!Edit: Lisäilen nyt viellä tähän viestiin tuota uuden männä hankintaa.
Airsali ainakin käyttää pytyissää vähän reilumpaa välystä. Tai ainakin männät on 2 satkua kaposempia. Tuo oli kokoa 39,86mm ja airsaliin myyty vertex taas oli 39,84mm.
Tuo L-renkaalla varutettu mäntä löytyy koossa 39.85mm ja pyydetään moparia hoonaamaan pyttyä ihan reilusti.