Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. lohkojen avarrus aloitettu!

18.11.2012 19:03

Tosiaa,koso on ihan hyvä merkki. http://www.ebay.com/itm/MIKUNI-32MM-VM- ... 50&vxp=mtr tuollasta just kattelin kanssa. Onhan se pyöreäluistinen mut toi on muistaakseni jotain 10cm korkeimmasta kohtaa nii siitä hyvä. Tuo mun 34mm taas on 15,4cm :D

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. lohkojen avarrus aloitettu!

20.11.2012 0:25

Suosittelen kyllä vahvasti että jätät ne kiinan kaasarit kauppaan, laita vaikka 30mm TMX Mikuni..

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. lohkojen avarrus aloitettu!

20.11.2012 8:09

Mikuni VM:hän on aito japanilainen? Alunperin oli hakusessa esim tm30 ym mutta ihan törkeen korkeita.. VM mikuni on vain 10cm korkeimmasta kohtaa.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. OSTETAAN KAASARI 30-34

20.11.2012 10:07

Jep kyllähän se on, itellä oli derbissä aikoinaan VM24 mikuni ja ei kyllä ollu mitään ongelmia 8)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. OSTETAAN KAASARI 30-34

20.11.2012 16:35

jjups, mullakin oli aluks malossien kanssa 26vm, hyvin pelitti kunnes tuli mystinen vika ettei käynnistyny enää. Lupail vaa. Kaasarin puhistin, uus neula ja kaikki suuttimet eikä siltikään käynnistyny.. Sitte huviksee pistin hussen ex 28 lorton ja alko toimimaa :D Nomuutta juu..

Tossa tuli mielee että käyks AM6 ja rabasan läpät keskenään? Kun scootfastilla ainakin oisi tollaset tpr läppärungolla ja vforcen läpillä.. Turhan tyyriit noi cr85 läpät.. http://www.scootfast.net/store/moto/pie ... elles.html

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. OSTETAAN KAASARI 30-34

20.11.2012 16:54

Vähän joutuu reikiä nysväämään. Mutta muuten pitäisi mennä.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. OSTETAAN KAASARI 30-34

20.11.2012 16:56

http://www.scootfast.net/store/moto/pie ... 26-32.html onkos kellään noista contin läppärungoista? Usein noita katellu, mut jotenkin niin epäilyttävän näkönen kyhäys?=D

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. OSTETAAN KAASARI 30-34

20.11.2012 17:43

Näyttää vähän (todella) epäilyttäviltä, mutta toisaalta voihan nuo ihan hyvätkin olla...

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. OSTETAAN KAASARI 30-34

20.11.2012 19:21

Kuva
Tollaset läks tulemaa. Pitää viel koulussa väsätä imukaula tolle 30mm ilma&bensan sekoittajalle :D
Avaa uudessa välilehdessä nii näkee kuvan paremmin:)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. osaa tilattu

20.11.2012 20:21

Kuva
työn alla vielä:)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. Lohkoista kuvaa, osaa tilattu

20.11.2012 23:44

Mitä nyt nopeasti selailin niin näyttäisi monessa myynti-ilmotuksessa esim. ebayssä lulevan läppärungosta "cr80/85" eli ilmeisesti uudempiin kasikymppisiin kävisi myös?
MP-Pitstopilla näyttäis olevan -97 vm. läppärunko+läpät 25€.

http://purkuosat.net/hondacr8097.htm

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. Lohkoista kuvaa, osaa tilattu

21.11.2012 0:02

Juu pitstopilta joskus kattelin noita. Mut vforcet hakusessa nii hinnat yli 100e :/ Nii lähti tilaukseen nuo TPR:än läppärunko missä vforcen läpät. Ulkonäöltä ainakin identtinen esim CR85 vforcen kanssa :)

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. Lohkoista kuvaa, osaa tilattu

21.11.2012 18:38

Pytty vaan seisoo tanskassa:( Sitte kun lohkot on avarrettu nii ne hiekkapuhalletaan ja tulee vaa kuumankesto musta päälle :) Kannattaakos siihe lakka laittaa päälle? Vähä tuntematonta tuo maalaus aihe :D

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. maalikysymys

21.11.2012 19:20

Tässä hetkinen sitten kerroin eräässä toisessa projussa tosta moottorin maalauksesta kuumankestolla. Ihan vaan jotta tiedät, niin lainailempa sen tännekkin.
nevssons kirjoitti:Joo, eli konetta ei tosiaan kannata kuumankestolla maalata. Ongelmaksi muodostuisi kuumankeston tarvitsema polttaminen ja kulutuksenkesto.
Kuumankestomaalit kestävyys on aika kehno, koska se on vartavasten tehty kestämään sitä kuumaa, ei niinkään rasitusta. Uuden mopon onnelliset omistajat usein huomaakin että putkihan se sieltä ensimmäisenä ruostuu. Tästä syystä.
Toinen brobleemi muodostuu sen maalin tarvitsemasta polttamisesta. Ei se mitään jos on siihen esim, vanha uuni varattuna mutta näin aika harvoin on. Moottori ei lämpene tarpeeksi polttaakseen sitä maalia kunnolla itsekseen ja näin kulutuksenkesto huononee entisestään.

Pyttyä ei myöskään tarvitse maalata kuumankestolla, mutta olisi hyvä tarkistaa että maali on mallia 150 astetta kestävää. Mutta nestejäähyn pitäisi pysyä pytyn ulkopinnalta alle 100 asteisena vaikka olisikin vähän kuumempi päivä ja flekti huutaisikin hoosiannaa. Testattu on.

Re: Derbi goes 110cc Parmakit. maalikysymys

21.11.2012 22:58

Kuva

Ite oon muutamaan otteeseen paistanut kuumankestomaaleja "sisään" ihan tavan kuumailmapuhaltimella. Huomattava ero maalipinnan kovuudella.