Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
28.9.2012 14:01
Touko kirjoitti:Koska ketjujako on erilainen niin rattaiden koot ei oikein vastaa. En tiiä mikä koko vastaa mitäkin, mutta esim. 520 jaolla 48 ratas on "isompi" kuin 420 jaon 48 ratas.
Ja osta tähän ihmeessä toinen vaihteisto niin ainakin kestää paremmin ja kun kerran oot tähä jo nyt aika paljon rahaa käyttäny niin toki mahdollisimman hyvä kannattaa tehdä.
Niiiiiin.. ei se paljon "isompi" ole.
28.9.2012 16:09
Ja tottakai, raskaammat ketjut+rattaat syö aina sitä tehoa...
28.9.2012 16:44
Ja tähän uurenmallin koneeseen vaihteisto kisavälityksillä 339e @ moposport
http://www.moposport.fi/fi/vaihdelaatik ... 46D1630/dp
28.9.2012 16:50
Kyl tekis miel.. mut turhan tyyris kyl.. Ehkä myöhemmin tulevaisuudes
Kotarissa kyl kevyemmät rattaat ku derbissä
Ketjut tosin sitte ei...
28.9.2012 19:04
Tossa mk laatikossa on lyhyemmät välitykset mitä vakiossa. Ja derbiinkin saa 520 rattaita.
E: ei saanutkaan kuin 428..jotka nekin käy vakiorattaille
28.9.2012 21:05
BRK:lla, Bidalotilla ja MVT:llä on ainakin muistaakseni vaihteistoja missä pidemmät välitykset. Tosin hinnat tais olla siin 400-600, en nyt ihan muista..
Edit:
http://www.rrd-preparation.com/en/2665- ... RBI-euro-3 tuollahan niitä olikin:p
30.9.2012 21:04
Metrakitin lootassa 1 ja 2 vaihteet pirennetty ja 3-6 on lyhyemmillä välityksillä mitä vakiossa, kuulemma sen takia jottei nopeus putoo sitte liikoja kun laittaa suurempaa tupaan
30.9.2012 21:39
Mistä hommasit nuo osat. Jos linkkiä voisit pistää ku itelläki ois tommone 110cc parmakit projekti tulossa
30.9.2012 23:15
No en suosittele alkaa tollaseen projuun, jos et ite osaa Googlestä ettiä sopivaa 110cc Parmaa.
1.10.2012 1:27
suprememazaa kirjoitti:Mistä hommasit nuo osat. Jos linkkiä voisit pistää ku itelläki ois tommone 110cc parmakit projekti tulossa
Noo jos niin meinaat nii tässä linkkejä
http://www.tune-r.at/ tuolta ostin pytyn.
http://www.dam-sport.net/ Tuolta kampura.
http://www.scootfast.net/ jaaa tuolta putken ja sähköt..
Kaasarin ostin yksityiseltä niinkuin myös syylärit ja imukaula itsetehtyä.
2.10.2012 23:35
Elikkäs lohkot tuli
hintaa kerty 20€+postit nii oli aivan pakko ostaaa...
Kävi mielessä että maalais koneen mustaks, mitenkäs hoituis parhaiten?
2.10.2012 23:40
Uskoisin että pulveri olis kestävyyden kannalta paras. Ja yleensä pulveri on halpakin, varsinkin kestävyyden kannalta.
3.10.2012 0:13
Vasara lakka voisi toimia myös.. ja halpa, kun voi ite maalata.
3.10.2012 0:16
Motipin lohkomaali tosi hyvää kamaa. Kestää 150c lämpöä ja pinta on tosi kova, ei saa naarmutettua helpolla. Pinta myös tosi kiiltävä
Itellä maalattu lohkot juurikin tuolla:
http://oi48.tinypic.com/35k7g2e.jpg
3.10.2012 14:11
Onkos "Motip Engine Paint Black" siis kyseistä tavaraa, iha spray pulos? Pistiks minkännäköst lakkaa päälle tohon?
Elikkä jos sitä ensin puhalluttaislohkot ja sitte vetäs tolla? vvaaai
NIIiin ja mitä mieltä ite ootte,sopisko musta kone?