Terve taas pitkästä aikaa tännekki
Kirjottamisen vaje johtunu pitkälti laiskuudesta ja projektin paikallaan junnaamisesta
mutta nyt tulee taas päivitystä viime kerrasta.
Elikkäs kone koitettu testikäyntiin noh pari kertaa hörähti ja sen jälkee paukahti eikä koommin mitää sanonut, asiaa tutkittua selvis että staattori on kyrvähtäny mitä nyt en hirveesti ihmettele ku temppuillu ennenki mutta nyt sitte lopullisesti meni.
Noh tilailin sitte tossa uuden staattori + vauhtis setin nii saa tekniikan kokonaan pois alta (Toivottavasti), kytkinkumet tuli kans vaihettua ku konetta vähä tutkin lisää.
Alusta saatu kasaan jonku kevarin smotoilla
en tiiä mistä peräsin ja varmaa parempi niin ku ei kovin laadukkailta näytä
takavanteesta päätin tehdä samaan syssyyn tubeleksin nii ei tarvi aina kyrsiintyä sen sisäkumen kanssa taistellessa
Käppärin kans laitoin iha vaa koska sellanen sattu löytymään eikä sitä kukaa ostaakkaa halunnu.
Keulan otin piikkisestä detsistä ku sellane sattu kans olemaan ja suht helposti sai kiinni, tosin löytys kyllä 250 yz keulakin mikä menee suoraan kiinni, ongelmana vaan että toinen pumppu meni paskaksi eikä uutta löydy mistään
Jarrusatula eteen on kans vielä hakuses kuten myös levy joka nyt ei kovin helppoa ole kun ei vanteista oikeen tiedä mitään, eli aika loppusuoralla ajettavuuden kannalta ollaan, ulkonäön kattelen sitten jossain vaiheessa mutta todennäkösesti terpin katteet ja kilikolilla vaan mustaksi tms.
En tiiä mitä tää mototti nykyää kuville tekee tai pikemminkin niide laadulle mutta kestäkää Ens kerran päivitellään varmaanki kuha saadaa se staattori kiinni.
-Pande