Joo elikkä polinilla ajeltu ja toisella malossilla eli la furia rossalla, ehkä vähä enempi kulki tuolla toisella malossilla, mutta ei mahu kunnolla paikalleen pitäs laittaa 3 rikka ja sitte vastaa jo polkimeen, niin ei lähe nii hyvin kun ei ole alussa aivan takalautasten päällä vaan vähä sisässä nii syö lähöt, koska on jo valmiiksi ns. isommalla vaihteella.
Pitäs ajaa jostain tavaraa pois jos haluais tuon 3. rikan, mutta toimii hyvin tuolla malossin x kevral overrange remmillä jonka ekana tilasin niin se saa nyt olla siellä.
Kulkee sen 117km/h, kiihtyy ja lähtee jo alhaalta hyvin.
Ja edelleenki varista jää vähän käyttämättä, en tiiä mitä sille pitäs tehä, ostaakko joku piaggion remmi?
Täytyy todeta etten jaksa enään
Huiput riittää mulle ja kun lähtöjäki on.
Tälle kesälle ois tarkotus käyä vielä kiihyttelemässä heti kun siihen tulee mahdollisuus. Laittelen sieltä parempaa videota ja voisin tekassa jonku esittely videonki jos porukkaa semmonen kiinnnostaa??
Kommentoikaa, kertokaa jotain
Vaihoin jarruhuihinki uudet palat ja siirsiin satulaa lähemmäksi ko ei ollu kokolevy ees käytössä..
Tuon jälkee en oo viel testaillu, mut kyllä taas pysähtyy ko oli semmosta ongelmaa aikasemmin ettei enää topannu juuri yhtään, ilmeisesti pääsylinteri ei oo tarpeeksi tehokas kun palat loppuu ja kahva ottaa kiinni kaasu kahvaan, koska tanko on vähän turhan kapea..
Pitäs laittaa leveempi tanko ja vaikka roxin pääsylinteri.
Mutta ne jää vielä ainaki tältä kesältä jos tuo vakio pääsylinteri ei nyt petä kokonaan..
Nii ja ois tuossa tuo S6 R/T viton läppärunkoki ko jaksais asennella xD
Tuossaha tulee tuo 4mm spaceri läppärungon alle senki takia vois kokeilla et mitä tekeepi, mutta ei tällä hetkellä innostusta purkaa ko toimii kuitenki tuolla nykyselläkin.
Tosiaan kommatkaa,kertokaa,kyselkää ihan mitä vaan jos tulee jotain mieleen niin kehitellään.