Thänks
Juttu jatkuu, one step forward two steps back...
Kuppilan tallilta sattui löytyyn ylimääräinen lisävalo, joka selvästi piti asentaa mopon keulalle, eikä takapäätäkään voinut jättää ilman valoa. Molemmat LED -polttimoilla ja lähinnä näön vuoksi:
Valoisammasta kuvasta näkee paremmin öljynlauharin asennuksen, sekä stongan keskellä Sigman -nopeusmittarin:
Uuden polttokammiosetupin toimintaakin ehdittiin kokeilla, sytytys parani edelliseen versioon verraten selkeesti.
Kun turbiini sammutettiin, öljypumppu päätti myös lopettaa toimintansa. Tällä kertaa pumpun moottorin muovinen pääty, jossa on myös hiilet, oli sulanut muodottomaksi. Toisinsanoen paskan möivät. Uutta billet varaosaa tulee sorvista pihalle JOSKUS...
Lisäksi akku on aivan kypsä ja turbiinien välinen putki tarvii jousto-osan, koska aina osien lämmetessä ketjut kiristyy