Juu-u. Eipä lähe kone käyntiin, kun kytkin luistaa niin julmetusti jo pelkästään käynnistäessä. Lupaa se aina sillon, kun kytkin pitää edes vähän, mutta täytynee ottaa huomenna kytkinposki auki jä säätä kytkintä, että josko se sitten huomenna lähtis käyntiin.
Lauantaina kokeilin nuilla durafixseillä pelleillä ja kyllä se nätisti suli puhtaalle alumiinille, mutta nuihin paskasiin lohkoihin se ei tarttunu millään. No loppu päivä menikin akkukotelon asennuksessa ja kahvarungotkin löyti paikkansa. Ja ei muuten vittutanu sitten yhtään, kun kannoin mopoa talliin ja taka lippa kolahti pikkusen oven pieleen. No halkihan se meni, Syypä oli se kun käytin tuohon kilven telineeseen nuin isoja prikkoja. Jäi ilmeisesti jännitykseen, minkä tuo ovi sitten laukaisi.
Tänään sain aikaiseksi korjata sen pinnapultin kierteen ja vedin kierretapilla
M8 kierteen ja sen toimesta pääsinkin koneen kimppuun, Squishin välykseksi tuli 0.7mm. Squishin pinta-ala jonkun verran vajaa 50%. Männänrenkaiden päitäis välys tuli kanssa tarkistettua se olikin jo tehtaalta sopivat 0.3mm. G sokistakin tein C sokkia. Pitäs vissiinkin pysyä paremmin urassaan. No jotta tää projektointi ei yhtään helpottus, niin mopo kaatu pukilla polkiessa ja nyt tuo takakate on aivan paskana. Saa nähdä saako tuota palapeliä viellä kasattua. En voi paljon
muuta tuumata. No jos tuo huomenna hörähtäs käymään, niin ei kaikki menis päin persettä.











