Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
28.10.2012 0:37
On kyllä siisti
Värit on vain jotenkin tylsät, miten ois että ottasit kolmannen värin mukaan? Vaikka punanen, sitten ei tartteis tota penkinpäällistäkään vaihtaa
Esim. jarrusatulat ja syylärin muoviritilä punasella
Jotain tarrojakin voisi läiskiä, hillitysti tottakai
28.10.2012 12:51
En mä rupee kolmea värii tähän sotkemaan. Eikä kaikkia voi miellyttää. Toisaaltaan innostus enään alkaa olemaan aika nollissa koska alle vuosi autokorttiin.
28.10.2012 19:23
Nyt sit ajoakin koitettiin, kytkin ei vaan irrota ja ihan pirun jäykkä. Ei muutaku purkamaan ja ihmettelemään.
28.10.2012 22:29
Nonni, kytkimen kuula sieltä sitten puuttuikin, ei muutakun sitä saalistamaan.
28.10.2012 22:33
Täh, minkä vuotinen tuo on? Ei minulla ollut omassa räxässä kuulaa ollenkaan ja vm 01.
28.10.2012 22:46
02, kuuluukohan tuolla edes olla kuulaa. Mikähän sitten on kun kytkin kauhean jäykkä eikä irrottanut?
28.10.2012 23:22
Enpä usko, että vielä tuossa vuosimallissa on se kuula. Varmasti kaikki kasattu oikein, niin levyt kuin kytkintapit yms?
28.10.2012 23:30
No kyllä vaikutti siltä, uudet keltaiset kytkinjouset näytti olevan, mutta en usko että vika olisi siinä.
29.10.2012 21:58
Veikkaisin että tossa on ollut joskus isompaa pyttyä, niin vaihdettu malossin kytkinjouset. Ne ovat keltaiset muistaakseni. Oletko koittanut säätää kytkinpakan painelevyn keskellä olevaa pulttia? Voi olla että edellinen omistaja kytkinremppaa tehdessä on jättänyt sen huomioimatta.
29.10.2012 22:35
No nyt toimii, tai kokeilin paikaltaa vaan nii et vaihde silmää, työnsi ja päästi kytkime pois ja paino päälle, niin toimi melkee hyvi, iha heti ei irrottanu, mut irrottaa kuitenki, kai se ajossa toimii.
Syy olikin sitten näissä, hetken aikaa viilaa vingutettiin kun ei saanut keskimutteria mitenkää auki, eikä viitsiny särkee oikee mitään.
Joo jämäkät on kytkinjouset, laitoin kuulanki tappie välii vaikkei ny kuuluis niin onpaha ny laakerina. Säädin sitten keskimutterista niin ettei laahaa kytkin.
Ennen
Jälkeen
29.10.2012 22:44
Hetkonen, miksi viilasit kytkinkruunun tappia? Ja ei se painelevyn pultti vaadi kuin napakan iskun vipuvarteen niin aukeaa, tai esimerkiksi crc:n ruosteenpoistoa.
29.10.2012 22:51
Anteeksi mitä? Kai noi urat tosta pois viilataan ettei kytkinlevyt takerru noihin kiinni. No eipä oikee auttanut mikään, ja jos oot yhtä topickia lukenut niin ei ole kovin hääppöset mahollisuudet laitella.
29.10.2012 23:06
Niin tarkoitin että jos se painelevyn pultti ei kierry auki, niin räikkään talttapää ja kolauttaa nopeasti jollain sitä räikän vartta, jos ei meinaa sillä aueta niin ruuvinaukaisuaineella luulisi lähtevän. Käsittääkseni ei kytkinlevyt noihin kruunun uriin kiinni takerru, miksi nuo urat olisi edes koneistettu tuonne muuten?
Ja kyllä, olen lukenut topikkiasi alusta saakka.
29.10.2012 23:33
Kummasti kyllä kun kattelin noita kruunuja niin ei uusissa ainaskaa noita uria ole. Ja nyt rupes toimimaan niin tuskina toi viilaus haittaa.
29.10.2012 23:57
Joo, en minäkään tuollaisia uria ole nähnyt?
Eihän ne levyt pääse tiivisti toisia vasten jos kerran noihin uriin menee.