Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

13.4.2012 22:35

Keittää, ne on eri maalityyppejä :) mutta hyvältä näyttää!

ite vein ilman lakkaa omat katteet, tulee imo sellanen puoli kiiltävä mattalakan kans :s

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

13.4.2012 22:37

Ai, meinaan en löytäny motipin mattalakkaa oikeen mistään liikkeestä vaikka kuinka etin. Sullahan oli kans motipilla maalattu katteet? Vois kai nuo ilman lakkaakin jättää, testimaalailen jonkun pienen lätkän ja katon miltä näyttää lakan kanssa/ilman. :) Ja mikäli ymmärsin nyt oikein niin tuo Motippi ei välttämättä ees vaadi lakkaa..?

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

16.4.2012 14:47

Motoxilla maalasin :)

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

16.4.2012 21:48

Joo kyllä ne keittää ja jos laitat matta lakat niin ei ole enää niin hyvännäköinen pinta! ;) Ja ainii komiaa on! 8)

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

16.4.2012 22:41

Ollrait, annetaan sitten olla ilman lakkaa, kyllähän se pinta näyttää hyvältä noinkin. :P Heitän vielä sit kolmannen kerroksen maalia katteisiin että varmasti kestäis..

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

23.4.2012 16:06

Joooo'o, kyllä sitä sit osaa olla laiska. :) Paljon mitään saatu aikaseks, paitsi et koneistetut osat saatu kaverilta takasin:

Kuva

Kannesta lähti milli (squishbandi pitää tehä uudestaan), pytyn yläpäästä 1,5mm (jotta saadaan aukot aukeemaan AKK), ja vauhtiksesta poistui tavaraa jonkinverran (690g->560g). Squisbandin jos kävis väsäilemässä vaikka huomenissa niin sais alkaa niputtaa konetta. Toivotaan nyt et näillä väsäilyillä saadaan jotain POSITIIVISTA vaikutusta aikaan.

Kuvasta puuttuu putki, eli Stage 6 PRO, tosin alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään et onko myyjä ees vieny sitä sit postiin. Sanoi ainakin vieneensä, mut odoteltu jo puoltoista viikkoo mut eipä näy, eikä oikee vastaa kysymyksiinkään et saisko seurantatunnusta. Mutta joo, postiennakolla se on tulossa et eipä oo sit mun häviö. Harmittaa vaan jos ei tuukkaan, meinaan olis olevinaan hyvät kaupat mun kannalta.

Jatketaan taas, mahollisesti uusien rungonpidennysten kanssa. Myös keskijousitus on käyny mielessä mut tiiä sitä sitten.. :)

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

23.4.2012 21:48

Hyvältä näyttää! ;) Kilautappa sille myyjälle?

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

23.4.2012 21:58

Innolla odottaen projektin valmistumista. ;)

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

23.4.2012 22:03

Tää on kyllä saatanan asiallinen projekti! Innolla ootan että pääsee näkee jonkinnäköstä vireota 8)

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

23.4.2012 23:21

Voishan tuolle huomenissa kilauttaa jos ei oo mitään postin lappusta saapunu. Ja videoo tulee viimeistään sitte ku kaverin kanssa skabaillaan. :) Täytynee voittaa se tehoissa mikä painossa hävitään.. Meinaan Booster ~85kg, Suzuki Address ~50kg...

E: Aivan, unohdin kokonaan. Tuli briteistä tilattuu uutta tangon adapterisysteemiä tähän, luultavasti parantaa ajoasentoa huomattavasti vrt. nykyseen. Mitään M-tankoo tähän ei oo tulossa, vaan luultavasti toi timeless pysyy, mut tuodaan vaan alemmas ja hieman eteenpäin.. ;) Ja tosiaan ei oo mikään Bolt-on systeemi, osat menee taas sorvin kautta kiinni. :)

Re: Long & (s)low NG Booster| Viriä s.5

2.5.2012 15:54

Noniiiiiin. Tekniikka alkaa oleen nipussa. Kanteen vielä Squishband uusiks kun ottaa mäntä vielä kiinni kanteen. Välykseksi jäänee joku ~0,8mm, siihen ainakin pyritään. Palotilan tilavuudesta en tiedä, millasillakohan puristuksilla alkaa 98E5 nakuttaan?

Putki saapui, paremmassa kunnossa kun odotin. Kiitokset Sudee:lle kun tunnisti putkulan!

Eli Stage 6 PRO. Maaliahan toi kaipaa ja yleistä puhdistelua, mut muuten just jees. Halvallakin vielä sain OVH:hon verrattuna. Ei lommoja tjms, maalaamalla kuin uusi.
Kuva

Hiukan fotoa pytystä:
Kuva
Alkaa näyttää jo mun mielestä ihan kohtuulliselta. Paon reunoilla näkyy tollaset kolot, tämä johtuu yleisesti vaan paskasta valusta sylinteriputken ja itse sylinterin välillä, en niitä siis itse oo tonne kairannut.

Kahdella alatiivisteellä huuhtikset aukeaa kokonaan, just soppelisti:
Kuva
Voi olla että koko pytty niin väljä että hoonataan jossain vaiheessa + uusi mäntä

YKK, aika näppärästi tulee tasalle:
Kuva

Stagen imukaulasysteemikin löysi paikkansa, vielä ootellaan roxin läppärunkoa tohon väliin ni saa lyyä nippuun. Läppärunkoakin toki muokataan suuntaan jos toiseen. :)
Kuva

Pahoittelen jos kuvia on liikaa, mut itse en ainakaan jaksa pelkkää tekstiä lueskella. :)

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

2.5.2012 16:52

Kai teit huolellisesti ja pitkät viisteet pakoon? Meinaan, että kilahtaa männänrenkaat tuolla suht nopeaan... Laita nyt ensikäytöille ainakin castrollin 2t öljyt ni saattaa hetken olla räjähtämättä :D

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

2.5.2012 17:20

Jep, kunnon viisteet löytyy niin paosta, huuhteluista, kun männän helmoistakin. Ja tottakai lykkään "kunnon" 2-t öljyt tankkiin, ei kehtaa ajella millään 2-t mixeillä tolla setillä. Pako muistaakseni 75% leveä, eli aika äärirajoilla ollaan. :roll:

Re: Long & (s)low NG Booster|Katteet s.4

2.5.2012 18:16

Jotenkin tuntuu, että tää saattaa lähtä aika äkäsesti :seko: Hyvältä näyttää! ;)

Re: Long & (s)low NG Booster|Viriä s.5

11.5.2012 16:33

Hitaasti mutta hitaasti jne..

Tekniikka Squishiä vailla kasassa. Nyt alkaa oleen jo hyvällä mallilla. :)
Läppärunko saapui ja sen modasin:
Kuva
Välirivat ja rajotinläpät veks, samalla hioin läppärungon pintaa veks jotta saadaan läpät täysin tiiviiksi. Läppälevynä toimii Malossin carboniitti, paksuus tais olla 0.35 tjms.

Stage6:teen tein jouset, lyhentelin jostain vanhoista kaverin lahjottamista sopivat:
Kuva

Kaasari kiinni:
Kuva

Ynnä muuta. Pumput maaleissa mut eipä oo kuvia niistä.

Jatketaan taas