Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 4.9 Kuviakuvia

4.9.2011 14:46

Hyvin näyttää kiiltävän :D Keep it up !

Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 4.9 Kuviakuvia

7.9.2011 20:38

Hiljasta näyttää pitelevän mutta päivitellääs kuitenkii..

Rungon sain tänään ja mustaa siihen tuli. Ihan tyytyväinen oon maalauksee vaikka pari virhekohtaa löytyki mutta ne jää tankin ja katteitten alle piiloon, mutta nytten kuvaa. ;)
Kuva

Tällä viikolla en enää varmaan muuta tee kuin vakioputken kunnostan. Huomenna otan sen kouluun mukaan ja paikkailen yhen reijän ja kotona maalaan sen. Leovincen änkälle pitää tehä kans välipilli vakioputkeen.

Huomenna ehkä kuvia putkesta jos jaksaa mutta muuten päivitellään varmaan ensi viikolla !

JOS JOLLAIN KIINNOSTUSTA OSTAA SIKAHALVALLA VANHAAN APRILIA RÄXÄÄN/CEEHOOSEEN SOPIVA KOLHUJA SAANUT LEOVINCE NIIN SAA LAITTAA YV ! en oo jaksanu myynti-ilmotusta viel tehä :D

Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 7.9 runko maaleissa !

8.9.2011 15:13

Ei tullu mitään ku yritin paikata MIG:illä tota alukäyrän reikää.. Aina vaan pukkas uutta reikää ku on niin ohutta tavaraa toi putki.. Mitäs luulette saisko kaasulla hitsattuu paremmin? :|Tänään voisin käydä hakees maalia ja maalailla eturattaan suojan ja jotain muuta. Kuvaa saatan illemmalla laittaa. ;)

8.9.2011 15:38

Mulla ois ehdotus, sovittele piikkisen kotkan putki tähän, joku oli niin tehnyt ja oli pirun hieno. Jos vakioputki on huonokuntoinen niin otat siitä alkukäyrän ja sovittelet kotkan putkeen. Noita putkia saa käytettynä halvalla.

http://i110.photobucket.com/albums/n96/ ... sivust.jpg

http://i110.photobucket.com/albums/n96/ ... hedest.jpg

8.9.2011 16:37

et kyllä kaasulla saa sen paremmin mitä migillä. sulla on vaan liian isot virrat jos kerta reikää pukkaa.
äläkä heti sitä putkee ala hitsaan, jotai 0,75-1mm treenipaloja hitsaat eka että saat säädöt kohdilleen

8.9.2011 19:07

ch-poika kirjoitti:Mulla ois ehdotus, sovittele piikkisen kotkan putki tähän, joku oli niin tehnyt ja oli pirun hieno. Jos vakioputki on huonokuntoinen niin otat siitä alkukäyrän ja sovittelet kotkan putkeen. Noita putkia saa käytettynä halvalla.

http://i110.photobucket.com/albums/n96/ ... sivust.jpg

http://i110.photobucket.com/albums/n96/ ... hedest.jpg

Joo pitääpi kattella, saattaapi olla et vois toteutuukki ;)

Kääntä kirjoitti:et kyllä kaasulla saa sen paremmin mitä migillä. sulla on vaan liian isot virrat jos kerta reikää pukkaa.
äläkä heti sitä putkee ala hitsaan, jotai 0,75-1mm treenipaloja hitsaat eka että saat säädöt kohdilleen

Kiitos neuvoista ! Kyllä ton nyt aikalailla sain kasaa mutta pari pientä reikää jäi siihen..

11.9.2011 21:33

Päivittelyä jos tää nyt edes ketään kiinnostaa..

Elikkä tänään tullut maalailtua parit osat ja ens viikolla jatketaan mikäli koulult kerkee :|

Kuva
Kuva

Että semmosta, tuolla samaisella värillä tulee myös vannekehät ja vielä jotakin muuta osaa ! ;)
Tota kotarin putkea oon täs miettiny ku halvalla saisin jos joku haluais ostaa ton leovincen poies :)

Kommenttia ja ehdotuksia tulemaaan !

Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 11.9 maalailuja !

11.9.2011 21:34

Hyvälle näyttää! Et oo mulle siitä Leosta vastannu.. ?

11.9.2011 21:40

Kiitti, katos yv laittelin just viestii :D

13.9.2011 21:41

Nonniin tuli tehtyä pikku tilaus kaasalaiselle kun sain pulloista 80€ rahaa :D Sieltä siis tulee:

3 x bensaletku punainen 15.00EUR
1 x Pipercross Street, musta 19.00EUR
1 x etulokasuoja Polisport SM Line, musta 23.50EUR
2 x tarra Stage6 25x4.5 cm, valkoinen 4.00EUR
2 x tarra Leovince 10 cm 3.00EUR
1 x tiivistesarja Minarelli Am6 15.00EUR
YHT: 89€

Ihan perus osaa tulossa, kataforille menee siis isompi tilaus vielä myöhemmin, kuvaa laittelen tilauksesta kun se tulee, samalla saan laiteeltua koneen kiinni runkoon ;)

Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 13.9 tilaaus !

14.9.2011 15:22

Hienoa tulossa ;) mun mukaan laskettuna 79e :lol:

14.9.2011 15:32

Siisti väri tossa ketjusuojassa! ;) Milläs maalasit? :D

14.9.2011 15:35

Yam4ha kirjoitti:Hienoa tulossa ;) mun mukaan laskettuna 79e :lol:

Postit päälle? ;)

Niin ja hienon värinen runko ja nuo punaset osat on kyllä hyvän sävysiä. :)

14.9.2011 16:26

Jees postimaksut siis tossa 89€ :D Kiitoksia kommenteista ;) Nyt oon just kytkinkoppaa maalaamassa ja sit pitää viel keksii et mitä vetelis tolla punasel maalil ;)

14.9.2011 16:50

aivan ne postit :DD