31.1.2012 14:23
ppaska kirjoitti:Kyllähän tossa on vakiona fättiksen kiinnitys ainaki mulla oli kun mun vanha keula
teemu96 kirjoitti:Tarkotit varmaa tankoa etkä keulaa noilla linkeillä? Mutta siis toi musta tanko on paljon hienomman näköne, kun se nousee jyrkemmässä kulmassa ja tuo mun mielestä jotenkin krossipyörän makua. Tosin huonona puolena siinä on, että jos kaatuu ajeassa niin suojaa tietenkin vähemmän katteita! Ja tota leveempää mallia saa kyllä myös mustana ainakin lappeenrannan bilteemasta, joten luulisi, että verkkokaupassakin on. (voi olla että on loppunu) Mutta siis ehottomasti musta, koska tuo toinen väri ei kyllä natsaa tähän peliin!
comanche888 kirjoitti:Tuo on aivan karsee tuo mini mx tanko, oikeesti. Korkeus joo ihan kiva mutta liian kapea ja aivan liikaa backsweeppii
jerepe kirjoitti:Hienoa jälkeä ja kovasti odotellaan lopputulosta Hyvältä näyttää ja näyttäny koko ajan! Tsemppiä jäbälle!
mikkets kirjoitti:Komiaa jälkiä, tuossa vielä se oikea tanko http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Lisavarusteet/Ohjaustanko-alumiinia-286-MX-82353/
31.1.2012 15:50
31.1.2012 16:54
4.2.2012 12:56
4.2.2012 18:40
4.2.2012 19:43
4.2.2012 20:43
5.2.2012 13:36
teemu96 kirjoitti:Kyllä on taas kerran äijältä loistavaa jälkeä!
ch-poika kirjoitti:Tätä projektia onkin seurattu jo tovi jos toinenkin, jo ensimmäisestä versiosta lähtien. Mukavaa nähdä että olet taas päässyt vauhtiin, kun ollut taukoa tässä välissä.
Maalasit myös moottorin yläkerran, normaalilla maalilla? Maalihan rapeilee pois kun tolla ajelee. Älä ainakaan ennen Acs:ssää ajele sitten paljoa.
5.2.2012 14:08
5.2.2012 14:30
ch-poika kirjoitti:Jep sen näkee sitten. Mulla on vaan huonoja kokemuksia vastaavasta, maalasin nimittäin omasta Derbistäni myös yläkerran EI lämpömaaleilla. Sylinterissä maali kyllä pysyi, mutta kannessa maali ruskettui jo ensimmäisellä vähän pitemmällä lenkillä (kanteen se lämpö näissä siis keskittyy). Muutaman sadan kilsan jälkeen maali oli kupruillut jo aika pahasti ja rapeili pois. No ei mitään, maalasin kannen uusiks ja myin mopon sitten pois, vielä kun se näytti hyvältä.
Mutta nyt odotellaan vaan että saat nuo osat maalattua ja alat kasailemaan. Tsemppiä!
5.2.2012 14:56
5.2.2012 15:06
6.2.2012 21:33
6.2.2012 21:35
Sami L kirjoitti:Mää taas maalasin barikitin pytyn ja kannen ihan mastonin mustalla ja kultasella ja perkeleen hyvin pysyi maali
7.2.2012 22:41
ch-poika kirjoitti:Maalasin ihan ruiskulla ja maalitkin oli laatutavaraa. Pohjina epoksimaalit, pinnalla oli vw:n värikartasta harmaa metallisävy ja kunnon 2K lakat päälle. Ja nykyään omaan vielä automaalarin paperitkin, ettei tekijässäkään pitäis vikaa olla. Mutta eipä niitä maaleja monen sadan asteen pinnalle olekaan tarkoitettu, olihan se tiedossa jo ennen maalausta että niin tulis käymään.
Mulla oli tosi vaalean harmaa sävy, siinä rusketus tuli heti esille. Tummassa se saattaa olla huomaamattomampi.
Sami L kirjoitti:Mää taas maalasin barikitin pytyn ja kannen ihan mastonin mustalla ja kultasella ja perkeleen hyvin pysyi maali