Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
30.8.2012 12:48
Kukaan ei oo puhunu et ilman tuloki lopetetaan, ja sitäpaitsi se ensimmäinen maalisuihku menee katteen yli., tai tulee sumueroja
30.8.2012 16:21
samihan sanoi ettei liipasinta saa päästää kokonaan pois, niin eikös corolla mies tule pätemään että niinhän se nimenomaan kuuluisi tehdä?
30.8.2012 16:51
En ehkä hiffaa nyt pointtias koska oon viikon nukkunu 5tunnin yöunia ja päivät haistellu jarrikliineriä mut jos ymmärsin oikein, niin en huomannu tätä
Sami L kirjoitti:..päästätkö liipasimen kokonaan irti kun vedät yli ja sitten painat uudestaan seuraavalla vedolla?
Koska se liipasin kyllä päästetään ku suihku vedetään katteen ohi, muttei kokonaan, kuten on jo käynyt ilmi mun tai toisten viesteistä, en jaksa tarkistaa
30.8.2012 18:29
itelläkin vähä sama homma tai nyt kipeenä nii ei jaksa nii tarkkaa lukea kaikkea. Maalatkaa miten maalaatte, ite maalaan niikuin koulus opetetaan ja käytän ammatissa sitä tapaa ja muita kikkoja
4.9.2012 22:29
Noniin pientä edistystä tapahtunu. Eli vika löytyi kampiakselin laakereista. Sinne oli menny joku expertti laittamaan väärät laakerit mitkä ei kestä korkeita kierroksia ja ne olivat sitten sanoneet ittensä irti. Edellinen omistaja kovasti väitti ettei lohkoja tai pyttyä oltu ikinä avattu, mutta lohkoja oli joskus täytehitsattu, ilmeisesti reijän/halkeaman takia; siinä samalla luultavasti laakerit vaihdettu.
Mutta näillä jatketaan, toivottavasti loppuviikosta olisi taas ajokunnossa ja kerkeisin jossain vaiheessa maalaamaan tuon toisenkin etukatteen!
5.9.2012 15:11
Ihan perus jotku stantardilaakerit?
12.9.2012 21:40
Noniin elikkäs. Pientä edistystä tapahtunut mm siten että eka kiertokanki mikä tilattiin ei sopinut koska edellinen omistaja oli vaihtanu jonku kisakampuran sinne ja kasannu sitte viisaana standardilaakereilla. Nyt on uusi oikeanlainen kiertokanki haettu ja toivottavasti saisin loppuviikosta koneen kasaan ja ajoon taas.
Tuli myös hommailtua vähän osia; syylärinsuojat ja niille kiinnike, koska nykyiset hajosivat kolarissa sekä vakio magneetonkoppa ja eturattaan suoja jotka maalataan luultavasti mattamustalla.
Kuvia tulee sitten kun alkaa olemaan taas pikkuisen läjässä.
16.9.2012 20:00
Morjesta!
Ensi viikolla pitäisi olla ajossa taas. Tänään oli tylsää joten vähän puunailin ja otin mm tarrat pois jne niin aattelin sitte parit kuvat mennä räpsimään ilman konetta. Parempi sävy mielestäni punaisessa katteessa nykyään.
Sitte pieni kysymys:
Maalaanko nuo harmaat pikkukatteet mattamustaksi vai jätänkö noin? Tankkia en rupea maalaamaan koska se maali ei siinä kuitenkaan pysy.
16.9.2012 20:17
Jätä pikkukatteet noin vain, autoglymin bumbercare:lla saa mukavan tumman sävyn noihin harmaisiin muoveihin
16.9.2012 20:24
Anna olla vaan noin, muuten tulloo jo liiankin komee!
Toi punasen sävy on jotain niin upeeta!
16.9.2012 20:58
Maalaa pikkukatteet mattamustaksi ja tankin ala osa kans. Omas hussen tankis on maali pysyny ihan hyvi 1,5v
16.9.2012 22:08
Laita vaan takas ne hiilikuituteipit
16.9.2012 22:34
Alakatteet mustaksi! Todella komea laitos!
16.9.2012 22:44
Joo siis muuten laittaisin teipillä, mutta se on loppunut. Ajattelin että tilaan lisää ja voisin samalla vetästä nuo pumpunsuojatkin sillä? Ja pitää miettiä tankin maalausta, ruiskullako oot jonitzi maalannu?
16.9.2012 23:05
Laita ihmeessä pumpunsuojat kanssa ja mistä tilaat tuota hiilikuitutarraa? Kuvissa muuten näyttää paljon paremmalta tuo tarra kuin motonetissä olevat tarrat