12.4.2012 14:48
`ssami kirjoitti:ja se tehokkaampi pumppu voi olla melko haitallinen koska kone käy liian kylmänä . 80 % konerikoista sattuu kylmällä koneella , kulutus kasvaa huomattavasti. eli jos ei sitä tarvitse liian korkeiden lämpöjen takia vaihtaa , en itse vaihtaisi
12.4.2012 18:13
Kääntä kirjoitti:Onkohan jotain faktaa asiasta?
Entä jos kylmällä koneella ajaessa öljy loppuu, meneekö minkä piikkiin?
12.4.2012 19:02
Kannattaa myös lämmöllä houkutella, tekee ihmeitä lämpölaajeneminen.KUISKUIS kirjoitti:Vauhtipyörä iha normaalist laitettu. Kiila kiinni ja siihe vaa vauhtipyörä paikalleen. Pitäs irti saada :/
15.4.2012 20:10
juu nää vähäälysimmät ei lämittele yhtään, ite lämmitän ainaSellYourSoul.90 kirjoitti:Harvoin mopojonnet näyttävät niitä mopojansa lämmittävän ennen kun rupeevat luukuttamaan täyziä.
16.4.2012 22:45
16.4.2012 22:56
16.4.2012 23:23
17.4.2012 20:22
J3rSu kirjoitti:Minkä helvetin takia sä tulet tunkemaan sitä omaa vekotinta muitten projekteihin. Tee oma projetki jos noin kova hinku sitä on esitellä...
tuu tänne pätemään, osotteen voin antaa yyveellämiksuhh kirjoitti:eeei see saa sitä koskaan läjään niin pakko vähän yrittää pilkkua jynssää aina![]()
17.4.2012 20:57
17.4.2012 21:58
KarsTa kirjoitti:mun projuu ei kuule kukaan lukis
17.4.2012 22:24
18.4.2012 15:00
KarsTa kirjoitti:ja koitappa itte yhristää kopiokoneen magneeton pualen lohko aitoon minarellin kytkinpaulen lohkoon ja viälä saara se vaihteisto toimimaan
18.4.2012 21:40
18.4.2012 21:44
18.4.2012 21:54