12.4.2012 14:48
`ssami kirjoitti:ja se tehokkaampi pumppu voi olla melko haitallinen koska kone käy liian kylmänä . 80 % konerikoista sattuu kylmällä koneella , kulutus kasvaa huomattavasti. eli jos ei sitä tarvitse liian korkeiden lämpöjen takia vaihtaa , en itse vaihtaisi
12.4.2012 18:13
Kääntä kirjoitti:Onkohan jotain faktaa asiasta?
Entä jos kylmällä koneella ajaessa öljy loppuu, meneekö minkä piikkiin?
12.4.2012 19:02
Kannattaa myös lämmöllä houkutella, tekee ihmeitä lämpölaajeneminen.KUISKUIS kirjoitti:Vauhtipyörä iha normaalist laitettu. Kiila kiinni ja siihe vaa vauhtipyörä paikalleen. Pitäs irti saada :/
15.4.2012 20:10
juu nää vähäälysimmät ei lämittele yhtään, ite lämmitän aina tuli ite otettua lohkoista kuvaa avarruksen jälkeen http://www.motot.net/galleria/kuva129175/ ja toinen lohko oli alempana mitä toinen, siitä johtuu tua "porras" lohkojen välilläSellYourSoul.90 kirjoitti:Harvoin mopojonnet näyttävät niitä mopojansa lämmittävän ennen kun rupeevat luukuttamaan täyziä.
16.4.2012 22:45
16.4.2012 22:56
16.4.2012 23:23
17.4.2012 20:22
J3rSu kirjoitti:Minkä helvetin takia sä tulet tunkemaan sitä omaa vekotinta muitten projekteihin. Tee oma projetki jos noin kova hinku sitä on esitellä...
tuu tänne pätemään, osotteen voin antaa yyveellä ja koitappa itte yhristää kopiokoneen magneeton pualen lohko aitoon minarellin kytkinpaulen lohkoon ja viälä saara se vaihteisto toimimaanmiksuhh kirjoitti:eeei see saa sitä koskaan läjään niin pakko vähän yrittää pilkkua jynssää aina
17.4.2012 20:57
17.4.2012 21:58
KarsTa kirjoitti:mun projuu ei kuule kukaan lukis
17.4.2012 22:24
18.4.2012 15:00
KarsTa kirjoitti: ja koitappa itte yhristää kopiokoneen magneeton pualen lohko aitoon minarellin kytkinpaulen lohkoon ja viälä saara se vaihteisto toimimaan
18.4.2012 21:40
18.4.2012 21:44
18.4.2012 21:54