Läheltä piti ja sitä rataa, onneksi vika oli vielä korjattavissa ja totaaliselta tuholta vältyttiin. Siipi hieronut kevyesti pakopesää:
Pakopesään oli jäänyt hitsauksen jäljiltä 0,15mm heitto, joka korjattiin nyt sorvissa:
Turbiinin päädyn laakeri oli kulunut kartiokkaaksi, eikä ollut enää toleransseissa muutenkaan, kompurapuolen laakeri oli ok, joten teimme ainoastaan yhden uuden:
Polttokammioo avatessa huomattiin myös, että kaasusuutin oli käynyt melko kuumana ilman virtausta ja suuttimeen hitsattu, jälkeenpäin liiaksi hiottu pää oli melkein irronnut
Myös tulppa oli sulanut kierteisiinsä, eikä lähtenyt irti ilman rälläkkää. Vaihdoinpa samassa sen paikan lähemmäs kaasuvirtausta, koska käynnistys tuntui kärsineen aikaisemmasta.. Sellaista kehitystä tällä kertaa