Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
24.6.2013 21:01
Noh, onko niitä kulkuja nyt sitten enempää kuin vakio 110 koneella?
Muistelen lukeneeni että sarvi-perkeleellä oli 1,1 litraisessa gixxerissä kiinni tuo schwitser s1 turbo ja se tuotti semmoiset 200 kaakkia. Ja sulla on nyt sama turbo kiinni 10 kertaa pienemmässä koneessa, voin vain kuvitella toimivuutta.
24.6.2013 21:18
persedynolla en varmaksi sano mutta ihan ylä kierroksilla tuntuisi paremmalta.
ja tottahan tuo on turhan suuri ja sen takia ei jaksa ahtaa ainakaan näiillä säädöillä yli 0.2bar
oli mulla tossa 800cc smartin turbo ja ahtoja tuli nätisti 0.5bar ilman kuormaakin, mutta ei kestänyt kaasarin tuomaa ahdistusta ja vetää sen takia öljyjä läpi.
seuraavalla projektilla se tulee takasin kehiin ruiskun kanssa ja 150+ koneen kanssa.
23.7.2013 20:29
Päivitystä.
Tuli irrotettua vanhaturbo ja kaasari, Jäävät hyllyyn nätisti odottamaan ruiskua ja uutta konetta
Ja heitin aiemmin paikallaan olleen turbon takas ja ajelin hetken puhkasten takasisäkumin :8