Edistystä ilman kuvia:
Sulakepesä on kiinteästi kiinni akkukotelossa.
Imukaulakin tuli tehtyä, joten kovaa ajoa????
Muuten ei sitten olekkaan tullut kuin vastoinkäymisiä.
Kävin hakemassa uuden Volvon bensapumpun kierrättämään turbolle öljyä. hinta 79,9e tjsp. Pumppu paikalleen ja surraamaan-> hyvin kiertää öljy ja painemittarin mukaan pari baaria painetta, hyvä!
Ei muuta kuin tyhjäkäyntisuutin kaasariin paikalleen(se ei oikein toimi näköjään ilman sitä
) ja mopo käyntiin ja pientä lämmittelyä ilman öljynkiertoa.
Sitten tositoimiin: Ison suuttimen johdosta röpeltää oikein kunnolla eikä nosta kierroksia juurikaan, ajettuna 800m. Sitten pikkuhiljaa alkaa kierroksia löytymään ja mittarit näyttää mitä sattuu. Ei kehdannut sitten vedättää enää sen kummemmin, vaan hallille ihmettelemään että mitenkäs se akku jo tyhjeni.
Ei ollut vika akussa, vaan bensapumppu leipo kiinni
Sen mittanen ilo se...
Oli se kuitenkin pakko kokeilla vielä ilman öljyä että mitä sanoo, varovasti(niin vissiin) kuitenkin. Eli kun kierrokset saa nousemaan, kiertää ainakin sen 13000rpm ja ahtopainemittari näyttää
+0,25Bar Eli käytännössä ilman kuormaa tuo lukema, eihän lumella ole mitään pitoja ilman piikkejä. Tuo lukema saattaa tosin tulla yhtä hyvin jo siitä että sattuu olemaan imukaula-kaasari yhdistelmän viritystaajuus noilla paikkeilla ja ahtaa ilman ahdintakin. Mutta ei nyt näyttäisi olevan pahasti tukkeenakaan se KKK siellä välissä