13.3.2013 16:13
13.3.2013 21:15


13.3.2013 23:41
 
			
		14.3.2013 22:42
 
			
		16.3.2013 3:00


 
			
		16.3.2013 19:28
 ? Ootko varma että se langan pää meni sinne palotilan reunaan asti? Saattaa kyllä myös olla ettei mäntä nouse ihan tiivistepinnan tasolle yläkuolokohdassa. Jos noin on niin pitäs pytyn yläpäätä sorvata matalammaksi. Jos noin ison raon yrittää kantta madaltamalla pienentää niin alkaa varmaan jo kannen jäykkyyskin kärsiä ja palotilaa saa muotoilla uusiksi.
 ? Ootko varma että se langan pää meni sinne palotilan reunaan asti? Saattaa kyllä myös olla ettei mäntä nouse ihan tiivistepinnan tasolle yläkuolokohdassa. Jos noin on niin pitäs pytyn yläpäätä sorvata matalammaksi. Jos noin ison raon yrittää kantta madaltamalla pienentää niin alkaa varmaan jo kannen jäykkyyskin kärsiä ja palotilaa saa muotoilla uusiksi.
			
		16.3.2013 23:26
 
 
 
  
			
		17.3.2013 1:42
 
			
		22.3.2013 2:21


 Eturenkaalla taisi olla hintaa 53 €.
 Eturenkaalla taisi olla hintaa 53 €.30.3.2013 3:37
 On sitä kiva katsella kun erottuukin eikä ole kaiken paskanpeitossa jota matkanvarrelta mukaan tarttuu
 On sitä kiva katsella kun erottuukin eikä ole kaiken paskanpeitossa jota matkanvarrelta mukaan tarttuu  Kone nyt ei aiheuta enää enempää työtunteja näillänäkymin paitsi tietenkin kaasuttimen säätö vielä, laitoin neulansokan yhtä alemmas ja 110 pääsuuttimen, kone on vielä talvisäädöillä eli ilmaruuvi on mahdollisimman pienellä tässä tapauksessa, mutta tuon ilmaruuvin säädöllä ja tyhjäkäynnillä pitäisi kone saada normaalisti kiertämään kunhan mäntä ensin syöpyy oikeaan  muotoon.
 Kone nyt ei aiheuta enää enempää työtunteja näillänäkymin paitsi tietenkin kaasuttimen säätö vielä, laitoin neulansokan yhtä alemmas ja 110 pääsuuttimen, kone on vielä talvisäädöillä eli ilmaruuvi on mahdollisimman pienellä tässä tapauksessa, mutta tuon ilmaruuvin säädöllä ja tyhjäkäynnillä pitäisi kone saada normaalisti kiertämään kunhan mäntä ensin syöpyy oikeaan  muotoon. 
 
  
 30.3.2013 15:00
 
			
		13.4.2013 1:40
 siankelli vaan taitaa olla kevytmoottoripyörämallia kun on niin pitkä joten lyhensin sitä hieman, jotta saadaan suht järkevän näköisesti se tuohon sopimaan samalla vaihdan uudet villat ja maalaan sen. Väritykseltään änkästä tulee kiiltävän musta kirkkailla metallipäillä.
 siankelli vaan taitaa olla kevytmoottoripyörämallia kun on niin pitkä joten lyhensin sitä hieman, jotta saadaan suht järkevän näköisesti se tuohon sopimaan samalla vaihdan uudet villat ja maalaan sen. Väritykseltään änkästä tulee kiiltävän musta kirkkailla metallipäillä. 
  Kuvassa ei näy kiilto läheskään niin hyvin kuin livenä, mutta voin vakuutella, että kyllä siitä voi itseään peilailla.
 Kuvassa ei näy kiilto läheskään niin hyvin kuin livenä, mutta voin vakuutella, että kyllä siitä voi itseään peilailla.  
			
		13.4.2013 1:43
 
			
		1.5.2013 1:01
 Huono kuva, mutta tuolta se tällä hetkellä näyttää. Säätöä säätöä.. nyt pitäisi säädöt olla suht kohdallaan ja pääsen hiomaan timanttia
 Huono kuva, mutta tuolta se tällä hetkellä näyttää. Säätöä säätöä.. nyt pitäisi säädöt olla suht kohdallaan ja pääsen hiomaan timanttia  Vanteet ovat siis maalattu, iskarikunnossa ja änkkäkin maalattu. Yllärinä vielä voin kertoa, että kaikki katteet lähti uuelleen maalaukseen värinä toimii metallihohto musta. Äänet ovat omasta mielestä ainakin 5/5, mutta jos saan paremmanlaatuista kameraa lainaan nii otetaan sitten sound chekkiä
 Vanteet ovat siis maalattu, iskarikunnossa ja änkkäkin maalattu. Yllärinä vielä voin kertoa, että kaikki katteet lähti uuelleen maalaukseen värinä toimii metallihohto musta. Äänet ovat omasta mielestä ainakin 5/5, mutta jos saan paremmanlaatuista kameraa lainaan nii otetaan sitten sound chekkiä
			
		2.5.2013 0:05
