En sentään SHA:n mutta PHVA:n joka on melkeen samaa kaliiperia...
Vähän meni perstuntumalta tehty nopeusarvio pieleen 11-30 rattailla. Ensimmäisestä testistä on aikaa jo reilusti, mutta tuolloin huiput oli 65kmh @ 6100rpm kun arvio oli 75kmh. Välit loppui kesken, joten vaihdoin 12-piikkisen eturattaan ennen tämänpäiväistä testiajoa. Toinen muutos oli kaasutin, joka vaihtui PHVA:sta 18mm PHBG:seen kuten edellisessä viestissä kerroin. Uusi tulos oli 74kmh @ 6350rpm. Jälkimmäisessä testissä isommat kierrokset vaikka on pidemmät välit.
Sitten seuraavaksi on vuorossa monenmoisen pikkusälän asentaminen. Kahvoja, etulokaria, takalokarin ruuveja, äänenvaimenninta ja ehkä jopa katteita kehiin. Perää ei ole korotettu vieläkään. Ehdottakaapa joitain tyyliin ja kukkaroon sopivia 370-380mm pitkiä iskareita taakse? Maalauspuuhat joutaa odottaa talvea. Tuolla pikkusälän joukossa on vielä kysymysmerkkinä männänhelman lyhentäminen. Imuajoitus on 145, joten sitä voisi olla hyödyllistä kasvattaa hiukan... Toisaalta kierrokset olis tarkotus pitää aika matalina kun ajelumoposta kyse.
E: nyt kun on oikein levyjarru edessä niin olis varmaan ihan hyödyllistä jos se olisi vielä toimintakunnossakin...