11.1.2012 22:28
SellYourSoul.90 kirjoitti:Moparin sivut näyttää kun eturattaita hakee, että 428-jakoiset kettingit olis deeteessä.
Sille jaolle löytyy peeveeseen sopivaa takaratasta.
-> http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=0802-34
11.1.2012 23:19
12.1.2012 0:17
arskaaö kirjoitti:Joo, no sittehän tostakaan ei tuu isoa ongelmaa jos kerta 428 jaolliset on..
Nalle Puch kirjoitti:Hieno projekti, reipasta rakentelua ja hyvää raportointia. Pikkuisen tosin hirvittää nuo pyöränlaakereiden purkkaviritykset. Jos laakeri hirttää tai muljahtaa keturalleen kunnon vauhdissa niin kuskista tulee matkustaja - lentomatkustaja.
12.1.2012 1:07
12.1.2012 3:00
-Gazzu- kirjoitti:Aijotko oikeasti rälläköimään ja pistämään suoremmaksi sitä? ite en millään jaksais, ei kyl ois taitoakaa ja välineitä tehä tämmöst
12.1.2012 3:25
12.1.2012 3:38
thounimakarooni kirjoitti:Älä tästä tee sit mitää ruosterottaa (esim. jättäisit metalliosia ruostumaan).
12.1.2012 10:40
12.1.2012 16:02
12.1.2012 16:10
eikö tuota putkea ole jo lyhennetty... enkä usko että pv seen ei riittäisi kurittoman 2t kemmun koneet tuomat tehotSaari^ kirjoitti:Vaiha joku tehari ainakin tohon, tossa vakioputkessa ei oo ollenkaa ylätehoja, punarajalle vedättäminen melkeen haaveilua.
12.1.2012 16:13
`ssami kirjoitti:eikö tuota putkea ole jo lyhennetty... enkä usko että pv seen ei riittäisi kurittoman 2t kemmun koneet tuomat tehotSaari^ kirjoitti:Vaiha joku tehari ainakin tohon, tossa vakioputkessa ei oo ollenkaa ylätehoja, punarajalle vedättäminen melkeen haaveilua.
12.1.2012 16:27
12.1.2012 16:54
12.1.2012 21:48
13.1.2012 22:47