Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Ch Racing Kunnostelua - Isompi päivitys - 24.5

25.5.2012 20:35

Sitä oon itekki epäily ja samaa muoviihan ne on.. Luultavasti ostan uudet katteet enkä sitten maalaa niitä :) .

Re: Ch Racing Kunnostelua - Isompi päivitys - 24.5

25.5.2012 21:00

Mikäli kokonaan uuden katesatsin ostat, niin koita leikata noista vahoista takakatteista WR tyyliset? Niin että takaosa menis linjassa takalipan kassa. Sopii isompiin husseihin hyvin, niin miksei tähänkin. Hieno mopedi muutes. :)

Re: Ch Racing Kunnostelua - Isompi päivitys - 24.5

13.6.2012 15:40

Morjesta !

Vähään aikaan ei oo tullu päiviteltyä kun ei oikeestaan muuta tehty kuin ajettu. :) Mutta eilen kävin tossa yhellä tutulla hitsauttamassa tuon vakioputken läjään ja löin sen kiinni. Nyt paljon kivempi ajaa kuin tolla kuristetulla leovincella ja äänetkin ovat todella hyvät leovincen änkällä. 8) Ainut vaan että äsken ajelin pari kilsaa kotiin ilman änkkää kun tuo paisarin ja välipillin liitoskumi päätti revetä.. Eli mistäs saisin siihen uuden liitoskumin mikä kestää lämpöä ? Ja mikähän tossa laitoksessa on kun tuntuu että tuolla putkella lämmöt nousevat paljon korkeammiksi kuin vincellä? :nörtti: Ja sitten niitä kuvia..

Kuva
Kuva
Paisari saannu mukavasti väriä !8) Muuta putkea en oo vielä kerenny maalaamaan..
Kuva
Yks kuva vielä että näkee miltä näyttää nyt. ;)

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 15:51

Toi paisarin väri 8)

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 16:40

Siinä välissä kestää joku auton jäähytysletku yms. :)

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 17:37

http://www.careliatuning.fi/portal/tuotteet?PID=41956&productcategory=1697&section=c

Kyl muuten tommonen kestää. Kattoo vaa tuolt sopivan kokosen.

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 17:44

Mitä oot tolle paisarille tehny että saa tollasen väri? Lakkaa?

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 17:52

Se putki on käynyt vähän kuumana, siitä tuo väri :D

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 18:27

Itte oon käyttäny vaa jotain hydrauliletkua, mikä on joku 20mm sisäpuolelta. Jos putkea paljon irrottelee niin kerran puolessa vuodessa sai vaihtaa, kun kovettui sen verran.

Veikkaan että korkeammat lämmöt johtuu putken katista, tai pikkasen laihoista säädöistä.

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 18:35

Kyllä se putki normaalistikin tommosen värin ottaa ilman kattia tai laihalla käymistäkin (ainakin mulla otti) mutta tuossa on kyllä niin pitkällä tuo siniraja että on se varmaan normaalia kuumempi ollut.

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 18:56

Jees no sain tuon putken silleen, että laitoin välipillin ton paisarin putken päälle kun se oli pari milliä isompi ja siihen klemmari päälle. Eikä vuoda ollenkaan! Juu vähä saattaa olla laihalla kun käy kuumempana mitä leovincellä vaikka isomman suuttimen vaihdoinkin. Mutta nyt onneksi kulkee, sutii ja keulii. ;)

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 21:14

Niin siis tarkoititko että putki vai kone käy kuumempana?

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 21:41

No siis putki käy ainakin todella kuumana, koneesta en oo varma. :s

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 22:17

Jeps.. noh, siihenkin vaikuttaa laiha seos ja se katti :D Enemmän kuitenkin katalysaattori.

Re: Ch Racing Kunnostelua - Päivitetty - 13.6

13.6.2012 22:20

Joo katti se aika varmasti on mikä sen kuumentaa, tullu huomattua että kaikki katilliset vakioputket käy niin perkuleen kuumana joka mopossa :D