Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
3.5.2013 21:56
Kohtuu kipakasti näkyy lähtevän. Pitää tehdä samanlainen video keewaysta niin voi vähän vertailla
Ihmeellistä ääntä pitää tuo, ku kierrätät niin kuuluu semmonen ihme zzzummmmmm ininä
3.5.2013 22:33
Samaa mieltä kuin edellinenkin. Ei enää lähe ku vammanen makuupussista niinkuin silloin pakastamolla viimeksi:D
3.5.2013 23:20
Musta tuntuu että toi kameran mikki terävöitti tota ääntä sen verran että kuulostaa jollekkin rikkaimurille.
12.5.2013 4:13
Terve!¨
Mopo ei toimi ja vitut*ksen määrää ei voi sanoin kuvailla. En tajua yhtään mikä tossa voisi olla. Kun ajaa niin häviää kaikki teho ja sammuu booo....vaikka ei edes käy laihalla tai rikkaalla. Läpät toimivat normaalisti, lohkot eivät vuoda ei stefoista eikä lohkojen välistä. Just laitettu uus ilmanputsari elementti öljyttynä. Uus tulppa, b8hs, uusi tulpanhattukin on.
Jos sytytys pätkisi niin sehän paukkuis putkessa? -Mulla ei pauku.
-Pakoputki on käytetty eilen ja tänään nuotiossa kartstojen poistossa ja maalasin putken tänään kuumakestomaalilla, joten putkenkaan vika ei luulis olevan.
-Kaasari, luulen että se ryökäle on kaiken takana, koska kun asensimme sen ensimmäistä kertaa paikoilleen niin käyntiinkin sai polkea ainakin sata kertaa ennen kuin lähti käyntiin. Ja kun saimme sen paikallaan säädettyä ja oltiin lähdössä pois niin se alkoi tekemään tuota boo....sammumista, satunnaisesti.
Eli siis ennen uuden kaasarin asennusta ei tätä ongelmaa ollut. Mutta mikäs voisi olla uudessa kaasuttimessa vikana? Jos kerta säädötkin ovat kohdallaan? Nyt tarvittais tekniikka gurujen apua. Koska ei olisi kovin tunnollista myydä tätä millään tonnilla pois toimimattomana, eikö?
12.5.2013 10:28
Kyllä, aina kannattee aluksi tehdä nuo perusasiat eli kaasarin putsaus yms.
Siisti kuva!
12.5.2013 10:41
Itellä teki tota keske ajo booausta derbis sen takia ku joku roska oli kaasaris siin kohtaa mihi tulee tankista tuleva letku
Aina ku ajo nii kaasariku tyhjeni bensasta nii sit booas ja sammu tienlaitaa ja sitä helvettiä sit jatku kokoaja ellei antanu jokuse minuuti olla et keräs kaasari takas täytee bensaa. Kaikista paras täs oli et tuo roska lähti vast kolmannel putsauskerral et kannattaa tosi huolellisesti putsata !
12.5.2013 12:39
Jeps, kuulostaa bensa vialta, itsellä teki s1 samaa kun joku oli laittanu nuuskaa tankkiin ja bensa suodatin oli tukossa mustasta paskasta. Eli toimi aina vähän ja kun lähti urku auki vetelemään ni boooo ja sammu, katso se bensan saanti nyt ihan ekaks ja putsaa kaasari.
Tosin jos se ei ole koskaan toiminu tolla kaasarilla ni voisin veikata että bensan pintakin vois olla perseelllään?
12.5.2013 13:34
Ja itsellä teki tuollasta, kun oli liian iso pääsuutin+ryyppy hirtti. Joten kävi koko ajan aivan liian rikkaalla. Toimi n. 100m matkan ja booooooo.
12.5.2013 13:57
Mut tää ei tunnu käyvän rikkaalla, vaan vetää niin mainiosti kunhan tuota booaamista ei tapahdu.
Ennen se teki sitä vain pari kertaa päivän aikana, mutta eilen kun tulin tuolta Vuosaaresta pois niin teki noin sadan metrin välein. Ja se noin 30 km matkalla ei ollu kovin mukavaa. Kyllä siinä tuli kirottua mopot alimpaan helvettiin. Välillä pysähdyin mietiskelemään että mikähän tässä voisi olla ongelmana.
Ainut mitä emme talvella tehneet niin on tankin puhdistus. Siellä voi hyvinkin olla vaikka minkälaista roskaa. Tänään yritän sen tankin ja kaasarin putsata ja katson mitä tapahtuu.
12.5.2013 14:31
Tuli muuten mieleen, että voiko olla sen verran pieni suutin tai liian hitaata tulee bensaa kaasarille, niin vetää tyhjäksi kohokammion ja sitten booaa? Ja taas matka jatkuu kun kohokammiolle ehtii bensaa?
Nitrolla oli vähän liian pieni suutin niin kävi noin, että vähän väliä booas, mutta pikkusen isommalla suuttimella toimi. Ihan pintakaasulla pääsi paremmin etiäpäin.
12.5.2013 18:09
Moro!
Menin "jämälle" ja matkalla sama k*sipäinen ongelma vaikutti. No, kun pääsin perille niin purin mopoa ja otin tankin irti ja kaadoin sisällöt pois ja sieltä tuli paljon pieniä kiviä ja parisenttinen oksan pala. Sehän voi selittääkkin ongelman! Sitten otin kaasarin irti ja puhdistin sen läpikotaisin ja palapeli takas läjään.
No, ajelin takaisin kotiin eikä ongelmaa enää ilmennyt, eli ei booannut kertaakaan koko matkalla. Alkaa (ehkä) tulla luottamus tohon mopoon, toivotaan että toimis nyt moitteetta.
13.5.2013 0:33
Joku kusipää käyny tekemässä "hauskan" jekun...
13.5.2013 0:48
Nii voi olla. Mun omistuksen aikana kukaan ei ainakaan oo sinne mitään tunkenut.
13.5.2013 15:33
Terve taas.
Ei hitto se vika piinaa mua vieläkin. Nyt saa ajella yleensä jo sen viis kilometriä rauhassa ja sitten booaa. Voisko johtua että käy liian kuumana? Liian vähän ilmaa?
Putki on roiskinut paljon öljyä pihalle ja pakokaasu on törkeen kuumaa ja putki menee kuumaksi jo kilometrin ajon jälkeen. Vois vaikuttaa joko imuvuodolle tai sille ettei kone saa tarpeeksi ilmaa tuon vakioputsarin takia.
Eilen katottiin niin sylkänkansi oli vuotanut reippaasti. Avattiin se ja puhdistettiin ja laitettiin takaisin. Sitten huomattin että mopo oli sittenkin käynyt rikkaalla ja laitettiin seitsemän numeroa pienempi suutin. Silloin kävi jo paremmin mutta se booaus hyytymis vika on silti läsnä.
Tänään kävin hakemassa asteen kylmemmän tulpan b9hs-10. Laitoin kiinni ja pistin tyhjäkäynnille. Tuntu et kävis samanlailla kun edelliselläkin tulpalla. Ja ajoin sitten sen puoli kilometriä varovaisesti ja sitten yhtäkkiä taas boo boo boo..ja kirosanat lensi. Mutta nyt huomasin sen ettei putki enää sylkenyt öljyä enää lähes yhtään pihalle.
Mitäs sanoisitte jos kokeilisin pipercross-suodattimella? Vaikuttaisikohan asiaan?
Vai onko tuo pytty sellanen että sillä ei sitten voi oikeasti kiihdyttää kun kerran ja sitten pitäisi jäähdytellä, ei ainakaan minun mielestä.
13.5.2013 15:48
Jos se muutaman kilometrin toimii normaalisti ilman booausta niin veikkaisinpa että vika on edelleen siinä ettei saa tarpeeksi bensaa tankista. Sitä hiekkaa on voinu kulkeutua bensahanaan ja suodattimeen ja tukkii ne. Purat ja putsaat paineilmalla tai sitten vaihdat hanan ja suodattimen.
Älä laita piperiä, ei se vika siinä ole, tulee vaan karmaisevat äänet, tukkeutuu nopeasti ja kaasaria saa säädellä vielä lisää..
Ja tulpaksikin vois olla tuo 9 lämpöarvonen parempi, ei karstotu niin helposti ja ei se kylmempi tulppa sitä konetta yhtään jäähdytä. Kyllä noilla virityksillä pitäis toimia normaalisti ilman mitään vippaskonsteja ettei ylikuumene. Bensan tulo vain kuntoon ja kassu säätöihin ja kenkää.