Jep jep, projektointia harrastettu taas pari päivää lisää
Eileen avasin keulan, että näkee sen stefan mallin. Olikin sanottua kovempi homma. Meinaan liukuputken pääs olevan akselin kiinnityspala (jonka pitää ottaa pois, että pääsee stefaan käsiksi) oli keulan edellinen omistaja vetänyt väärille jengoolle (ainaki siltä ne palat näytti kun irti sai). Vajaa tunti siinä sitten menim ennen kun tajusin pistää sen ruuvipenkkiin vanhan sisärenkaan suojaamana ja taittaa putkella sitä auki
Ja tänään sitten väsäsin takarunkoa ja hieman katteita silvoin alapuolelta.
Runkoon reikää
Nuo röörit tosiaan viä isontui 8mm asti.
Viimeistelemätönn mutta tarkoituksensa hoitava takarunko.
Kierteetkin tosiaan kävin kaverin luona vetämässä kiinnikkeisiin.
Ja samalta herralta ostin "ehkä" tarpeeksi alumiinia kiinnikkeiden tekoon
Sitten siihen sovittelin katteet kiinni
Vielä kun ne 10-15cm palat vetää eestä pois nii uppoo kylkiin niinku pitää
Ja hieman havainnollistamista
Tuosta vielä lipan pää nousee hieman jyrkemmin ylös ja menee etiäpäin, meinaan kun tuo rekkules hieman "keulii" tuossa pukilla ja tuo rengas kun on loppuun kulunut
Seuraavan päivän homma onkin sitten modata sivukatteet loppuun.